“ישבתי ליד המלך”: ינון מגל חשף על מה שוחח עם ביבי בחתונת ריקלין

איש התקשורת חשף בשידור בתוכניתו עם בן כספית פרטים חדשים על חתונתו של שמעון ריקלין ביום חמישי האחרון: "גם נתניהו אמר שזה מעניין שיש איחודים לאחרונה בין מגזרים"
חרדים 10
י' כסלו התשפ"ב / 14.11.2021 13:39

איש התקשורת ינון מגל חשף הבוקר (ראשון), בשידור בתוכניתו המשותפת עם בן כספית ב-103FM, פרטים חדשים על חתונתו של איש התקשורת  שמעון ריקלין עם אלונה בר און, מו”ל גלובס, ביום חמישי האחרון.

“ישבתי כמה שעות ליד המלך, התמזל מזלי. מאז הרצל לא היה מישהו שקראו לו מלך, אז צריך להקפיד בעניין הזה. היה מעניין”, אמר מגל בהתייחסו לראש הממשלה לשעבר בנימין נתניהו, שנכח באירוע יחד עם רעייתו שרה.

“שאלתי אותו שאלה מסוימת על נושא מסוים. עשיתי לו ראיון. שאלתי אותו אם הוא שלם לגבי ההחלטה הזו, והוא אמר לי: ‘לא, זו החלטה נוראית’. שאלתי למה עשה אותה, והוא אמר לי: ‘תקרא בספר’. הוא אמר שהספר ייצא עוד כמה חודשים”.

מגל סיפר עוד כי שוחח גם עם שרה נתניהו. “ברור שדיברתי איתה. היו כמה דברים שהסכמתי איתה, כמה דברים שלא הסכמתי איתה. בסדר. הוא אמר לי שהוא ממש נהנה ושהכל אחלה, שסוף סוף הוא יכול להגיע לאירועים”, אמר.

כספית הוסיף בהמשך: “זו החתונה הכי מעניינת בעולם, לא פחות מעניינת היא החתונה של שולי רנד וצופית גרנט. אני מכיר ים של זוגות כאלה, זה מאוד יפה. נפתלי בנט התחתן עם חילונית, והוא דתי, אני לא יודע מה מצבה כרגע”.

בתגובה אמר מגל: “גם נתניהו קשר את זה לחתונה של שולי רנד, והוא אמר שזה מעניין שיש איחודים לאחרונה בין מגזרים”.

 

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות