כיצד הגיב השר מתן כהנא על המתקפה של הרב יצחק יוסף נגדו?

השר לשירותי דת מגיב על המתקפה כלפיו מצד הרב יצחק יוסף: "צר לי שהראשון לציון הרב יצחק יוסף שליט"א בחר להתבטא באופן כזה כלפי. הוא גדול תורה ולכן תמיד אמשיך לכבד את כת"ר"
יוסף גרינבוים
י' כסלו התשפ"ב / 14.11.2021 12:52

השר לשירותי דת, מתן כהנא,  הגיב היום (ראשון) על דבריו של הראשון לציון הרב יצחק יוסף – שיצא אמש במתקפה חריפה נגדו בעקבות אישור ‘רפורמת הכשרות’.

“צר לי שהראשון לציון הרב יצחק יוסף שליט”א בחר להתבטא באופן כזה כלפי. הרב יוסף הוא גדול תורה ולכן תמיד אמשיך לכבד את כת”ר”, כתב השר כהנא בטוויטר.

בשיעורו השבועי  בבית הכנסת היזדים בירושלים, תקף הגר”י יוסף את השר ואת יו”ר ארגון רבני צהר, הרב דוד סתיו.

“הרבנות הראשית מסרה את הנפש על זה, ובא הטייס הזה, מעופף באוויר, עושה דברים. באיזו חוצפה, איזה חוסר דרך ארץ”, אמר הראשל”צ, בין היתר. “שיעשו דברים נגד הרבנים הראשיים? לא רק אני מתנגד. גם עמיתי האשכנזי מתנגד, נפגש איתו, הוא טעה, ומודה בזה. הוא חשב שיצליח להשפיע עליו. איזה להשפיע? הם באו עם אג’נדה, לסמוך על הרב של שהם. זה התורה שלנו? השם ירחם”.

הדפס כתבה

2 תגובות

הוסף תגובה חדשה
    אין יראת שמים
    14/11/2021 13:40
    איציק
  1. אם הייית מכבד גדולי תורה לא היינו מגיעים לאן שהגענו.
    כלפי חוץ אתתה מכבד אבל כולנו יודעים ורואים שאתה בלבך באמת בז וסולד מדברים שיש בהם קדושה.
    הורס את הרבנות הראשית ושירותי הדת בבישראל אנחנו שבחרנו בכם היום מתביישים בעצמנו.
    וכל יום מתפללים עליכם שתיפלו כבר

  2. עיקר
    12/12/2021 19:01
    משתמש אנונימי (לא מזוהה)
  3. לא יוכיח החרוב וגם אמת המים לא תוכיח ואפילו קירות בית המדרש או בת-קול מפורשת. אחרי רבים להטות להשקיט מים סוערים בכדי שלא ירבו מחלוקות בישראל. כנסת ישראל מייצגת את הרוב והיהדות בידי כל העם ולא בידי קבוצות המוציאות עצמן מהכלל וכופרות בעיקר.