הגרב”צ מוצפי נגד מנהיג הקהילה: ‘משוגע שיצא לא יודע מאיפה’ • צפו

 הגאון רבי בן ציון מוצפי יצא בשבוע שעבר, בשיעורו השבועי ב'מוסאיוף', נגד מנהיג קהילה מירושלים ותלמידיו, אותם הוא מכנה "כופרים" • "רשעים עם זקן ופיאות, אומר הקב"ה מעוניין חלילה שהוא יעשה עבירה שבשביל על ידי זה הוא יתעורר ויחזור בתשובה. אין דבר כזה לצער את הקב"ה!"
חרדים 10
ט' כסלו התשפ"ב / 13.11.2021 19:24

הגאון רבי בן ציון מוצפי יצא בשבוע שעבר, בשיעורו השבועי בבית הכנסת ‘מוסאיוף’, נגד מנהיג קהילה מירושלים ותלמידיו אותם הוא מכנה “כופרים”.

“דברנו על זה השבוע”, אמר הפוסק, ראש ‘בד”ץ בני ציון’. “בחירה זה אחד מיסודות האמונה, אין דבר כזה מה שאומרים הטיפשים שיש היום, הרבה טיפשים, יש גם כאלה שמדברים ברבים והם כופרים, ממש כופרים.

“הם אומרים שאדם לפעמים הקב”ה מביא לו בכוונה עבירה.

“זה מין שיטה חדשה שהתחילה אצל רשעים עם זקן ופיאות, אומר הקב”ה מעוניין חלילה שהוא יעשה עבירה שבשביל על ידי זה הוא יתעורר ויחזור בתשובה.

“אין דבר כזה לצער את הקב”ה, לעשות עבירה ח”ו, עבודה זרה גילוי עריות ושפיכות דמים כדי שח”ו אחרי זה לשוב בתשובה, אל תעשה טובות, אל תעשה עבירות ואל תעשה תשובה, מי ביקש ממך לעשות עבירות, ח”ו להגיד כן.

“ועוד התורה בעצמה מזהירה: ראה נתתי לפניכם את החיים ואת הטוב את המוות ואת הרע ובחרת בחיים למען תחיה אתה וזרעך, אומר הקב”ה למשה תלמד את ישראל שישמרו את המצוות את התורה ולא יעברו עליה.

“היעלה על הדעת שהקב”ה יגיד לאדם תעשה עוון, זה רב משוגע שיצא לא יודע מאיפה, מבטן נכריה, לא יודע מה שיגיד דברים כאלה”.

יצוין, כי תכנים כפרניים אלו וגרועים הרבה יותר מהם נשמעים כבר שנים רבות הרבה מתלמידיו הבכירים של מנהיג הקהילה מירושלים.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות