כהנא על דרעי: כועס שהזיזו לו את הגבינה וניתקו ממוקדי הכח

יו"ר ש"ס ביקש מיו"ר הסתדרות העובדים להכריז על סכסוך עבודה במשק בשל הפגיעה במשגיחי הכשרות: "שר צעיר מבקש לשנות סדרי בראשית על גבם של העובדים המסורים" • כהנא: "דרעי ניוון את מערכת שירותי הדת והביא לסף קריסה ואובדן אמון הציבור, בגלל צרכים פוליטיים ציניים"
חרדים 10
ח' כסלו התשפ"ב / 12.11.2021 12:10

יו”ר ש”ס אריה דרעי פנה אמש (חמישי) ליו”ר הסתדרות העובדים הכללית החדשה, ארנון בר-דוד, בבקשה להכריז בדחיפות על סכסוך עבודה במשק בשל הפגיעה במשגיחי הכשרות – בעקבות אישור רפורמת הכשרות של השר לשירותי דת, מתן כהנא.

“פרנסתם של אלפי עובדים מצויה בסימן שאלה כעת לא בשל חוסר שביעות רצון מתפקודם אלא בשל אג’נדה פוליטית קיצונית של שר צעיר שמבקש לשנות סדרי בראשית על גבם של העובדים המסורים”, כתב דרעי.

דרעי הוסיף: “איני מאמין שאם היה מדובר באלפי עובדים בכל מפעל או משרד ממשלתי הייתה ההסתדרות עוברת על כך בשתיקה ואסור לה לעבור על כך בשתיקה כעת. אני מבקש ממך להצטרף למאבק החברתי החשוב ביותר שמתקיים בימים אלו”.

השר לשירותי דת מתן כהנא הגיב היום על דברי דרעי: “שר ותיק (לשעבר) נשמע כועס שהזיזו לו את הגבינה וניתקו אותו ממוקדי הכח. דרעי במשך שנים ניוון את מערכת שירותי הדת והביא אותה לסף קריסה ואובדן אמון הציבור בגלל צרכים פוליטיים ציניים”.

כהנא הוסיף: “אמשיך לקדם תכניות חשובות עבור מדינת ישראל”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    אותה המנטרה
    13/11/2021 22:28
    משתמש אנונימי (לא מזוהה)
  1. פעם אחר פעם זאת תשובת כהנא “הזיזו לו את הגבינה” שמענו, הבנו, הפנמנו. מה זה בדיוק קשור לעבודת המשגיחים איזו תשובה מנותקת ולא אינטלגנטית.