יועצי נתניהו ש’הטרידו’ את פילבר מקימים עמו מיזם עסקי משותף

חרדים 10
|
ח' כסלו התשפ"ב / 11.11.2021 22:03
עופר גולן ויונתן אוריך, שני יועציו של נתניהו, נחקרו בחשד ששלחו רכב עם רמקולים אל ביתו של עד המדינה בתיק 4000 • המאבק המשפטי של השניים עם הפרקליטות מתנהל כבר שנתיים – אלא שכעת חלה תפנית בעלילה: הצדדים מקיימים מגעים לפתיחת עסק משותף לקמפיינים פוליטיים

עופר גולן ויונתן אוריך, שני יועציו של ראש הממשלה לשעבר בנימין נתניהו, נחקרו לפני כשנתיים בחשד להטרדת אחד מעדי המדינה בתיק 4000 – שלמה פילבר.

מאז, ההליך הפלילי הזה התנהל בבית המשפט לא פחות משבע פעמים, ובימים אלה הם ממתינים להכרעה בהרכב של תשעה שופטים בבית המשפט העליון.

אלא שלאחרונה – כך חושף הערב הפרשן הפוליטי הבכיר עמית סגל בחדשות 12 – אחד מאותם יועצים “מטרידים”, לכאורה, מבקש לשתף פעולה עם ה”מוטרד”.

אל התובעת במשפט נתניהו, עו”ד יהודית תירוש, התקבלה פנייה מהיועץ יונתן אוריך, ממנה עולה כי הוא במגעים לקיים עם פילבר,  הבעלים של חברת האסטרטגיה והמחקרים ‘דיירקט פולס’, שיתוף פעולה עסקי בקמפיינים פוליטיים בארץ ובחו”ל.

ואם זה לא מספיק, אז במקביל, מתקיימים גם מגעים דומים עם החשוד השני בהטרדת פילבר, עופר גולן.

סגל מציין גם, כי  אם מבחינה משפטית רצונם של שני ה”מטרידים” לכאורה לשתף פעולה עם פילבר הוא חסר משמעות, מבחינה ציבורית מדובר במכה לפרקליטות: אם פילבר חש כה מוטרד ומאוים מאוריך וגולן, איך זה שבעיצומם של ההליכים נגדם הוא משתף איתם פעולה?

הדבר בולט במיוחד על רקע העובדה שפילבר עצמו מסר בזמן אמת, באמצעות פרקליטו, שהוא לא הרגיש מאוים.

התובעת תירוש נאלצה לאשר את שיתוף הפעולה הזה, לאחר שהבהירה לשניים שאסור להם לדבר לא על תיקי נתניהו – ולא על הפרשה עצמה.

כזכור,  לפני כשנתיים נחקרו גולן ואוריך במשטרה בחשד שהטרידו את פילבר, בכך ששלחו לביתו מכונית שעליה הותקנו רמקולים –  לאחר שחתם על הסכם עד מדינה נגד נתניהו בתיק 4,000.