דקר כשהתפללה בסלון: תושב בית שמש נאשם ברצח של אמו ע”ה

הפרקליטות הגישה לבית המשפט המחוזי בעיר כתב אישום נגד שמעון שטרן, תושב בית שמש בן 28, בגין ביצוע רצח בנסיבות מחמירות של אימו ע"ה • האישום מגולל את הרצח הנורא: "נטל סכין מתכת משוננת שאורכה 25 ס"מ.. עשה זאת באכזריות מיוחדת כשהחל לדקרה בנוכחות בנה הקטן"
חיים טוויל
ז' כסלו התשפ"ב / 11.11.2021 11:42

פרקליטות מחוז ירושלים הגישה לפני זמן קצר לבית המשפט המחוזי בעיר כתב אישום נגד שמעון שטרן, בן 28, תושב בית שמש, בגין ביצוע רצח בנסיבות מחמירות של אימו תמרה מיכלס מסאנדילוב ע”ה.

מבהיל: 75% מהנפטרים מנגיף הקורונה עד גיל 60 לא היו מחוסנים

מעסיקים יכולים לקבל תמריץ כספי של עד 22,250 ש”ח. איך? כנסו

 על פי כתב האישום, שהוגש באמצעות עו”ד אביה גליקסברג-בניטה, לפני כשלושה שבועות בזמן ששהו בביתם, מסיבה שאינה ידועה, התקרב הנאשם לאימו כשגבה מופנה אליו, חתך ודקר אותה באמצעות סכין בפלג גופה העליון, כשהיא מנסה להתגונן מפניו.

בשלב מסוים היא נפלה על הרצפה, ובעודה חיה ומדממת הוא המשיך לדקור אותה.

הפרקליטות מבקשת מבית המשפט להורות על מעצרו של הנאשם עד לתום ההליכים המשפטיים נגדו.

בכתב האישום המזעזע נכתב:

1. הנאשם הינו בנו של תמרה מיכלס מסאנדילוב (להלן: “המנוחה”). י.נ. קטין יליד 2008 ,הוא בנה של המנוחה ואחיו של הנאשם. ב.נ. וח.נ. הינן בנותיה של המנוחה
ואחיותיו של הנאשם.

2. בתקופה הרלבנטית לכתב האישום, הנאשם, ב.נ., ח.נ. וי.נ. התגוררו בבית שמש בביתה של המנוחה יחד עמה (להלן: “הבית”).

העובדות:

1. ביום 21.10.22 סמוך לשעה 9:30, מסיבה שאינה ידועה במדויק למאשימה, החליט הנאשם לרצוח את אמו המנוחה בביתה. באותה העת, המנוחה התפללה בסלון הבית, י.נ. התהלך במטבח ובסלון, וב.נ. וח.נ. שהו בחדרן.

2. לשם יישום כוונתו, נטל הנאשם מהמטבח סכין מתכת משוננת שאורכה 25 ס”מ, התקרב למנוחה כשגבה אליו, כשהוא מחזיק את הסכין לצדו גופו. הנאשם נעץ את הסכין במנוחה וחתך באמצעותה חתך עמוק מעורפה של המנוחה ועד לצדו הימני של הגרון, והמשיך לדקור אותה בראשה ובצווארה. המנוחה ניסתה להתגונן מפני הנאשם תוך שהיא נחתכת מספר פעמים רב בידיה ואף עלה בידה להפיל את הסכין מידיו, אך הנאשם הרים את הסכין והמשיך לתקוף אותה באמצעותו. בשלב מסוים, נפלה המנוחה על רצפת החדר, ובעודה חיה ומדממת, המשיך הנאשם לדקור אותה בפניה ובעיניה.

3. הנאשם החל בתקיפת המנוחה באמצעות הסכין כשבנה הקטין י.נ. נוכח בסלון. משראה י.נ. את הנאשם תוקף את המנוחה, החל לצעוק וברח לחדר הסמוך בו שהו בנות המנוחה, ב.נ. וח.נ. אשר החלו לצעוק אף הן והתקשרו למשטרה.

4. כתוצאה ממעשי הנאשם המתוארים לעיל נגרמו למנוחה עשרות חבלות חדות בצוואר, בראש, בפנים ובכפות הידיים, לרבות פצעי חתך עמוקים בצווארה ובארובת העין, חבלות אשר גרמו למותה של המנוחה.

5. במעשיו האמורים לעיל, הנאשם גרם בכוונה למותה של אמו, ועשה זאת באכזריות מיוחדת בכך שהחל לדקרה בנוכחות בנה הקטין כששתי בנותיה מצויות בחדר הסמוך; בכך שדקר את המנוחה מספר רב של דקירות בחלק גופה העליון, לרבות בפניה ובעיניה, כשהיא מנסה להתגונן בשארית כוחותיה; ובכך שהמשיך לדקרה לאחר שנפלה, בעודה שוכבת על רצפת החדר חיה ומדממת.

 

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    עונש מוןת
    11/11/2021 15:23
    אוריאל
  1. גם אם הוא משוגע….אנשים כאלו יש לתלות עם הראש למטה…..משוגע משוגע אבל אכזר….פעם המשוגעים היו רוקדים ברחובות…היום??? לרצוח?? ועוד את מי…את אמא שלו??? זה מראה שהוא ירצח כל אדם שלא ימצא חן בעיניו.
    מוות מוות מוות לבן בליעל הזה