הקואליציה תטיל סנקציות על ח”כ מאזן גנאים • ומה האיום שלו?

אחרי שהצביע בעד הקמת בית חולים בסכנין יחד עם האופוזיציה - הח"כ מרע"מ עתיד להיענש • יו"ר ועדת הכנסת, ניר אורבך: "אני איתו גמרתי. אותי מרמים רק פעם אחת. מעכשיו שיחפש את ועדת הכנסת"
חרדים 10
ז' כסלו התשפ"ב / 11.11.2021 11:25

ראשי הקואליציה החליטו להעניש את ח”כ מאזן גנאים מרע”ם בסנקציות  על הפרת המשמעת הקואליציונית, שהובילה אמש להפסד צורב בהצבעה על הקמת בית חולים חדש בסכנין. כך דווח ברשת ב’.

מבהיל: 75% מהנפטרים מנגיף הקורונה עד גיל 60 לא היו מחוסנים

מעסיקים יכולים לקבל תמריץ כספי של עד 22,250 ש”ח. איך? כנסו

טרם הוחלט על סוג העונש, אך הוא יכול לנוע משלילת הגשת שאילתות, דרך מניעת זמן דיבור במליאה ועד להוצאתו מחברות בוועדות שונות בכנסת.

אמש נשמעו אמירות חריפות כלפי גנאים, כשגם בסיעת רע”ם כעסו עליו וטענו שלא עמד במילתו.

יו”ר ועדת הכנסת, ח”כ ניר אורבך מימינה, אמר: “אני איתו גמרתי. אותי מרמים רק פעם אחת. מעכשיו שיחפש את ועדת הכנסת”. אורבך הוסיף ואיים, כי גנאים לא יקבל מעכשיו את עזרת ועדת הכנסת בנושאים להם יזדקק לסיוע הוועדה מכאן והלאה.

אתמול התעוררה סערה בדיון על הצעת החוק להקמת בי”ח בסכנין של הרשימה המשותפת, כאשר  האופוזיציה הצליחה להעביר את ההצעה בקריאה טרומית בתמיכה של 51 חברי כנסת מול 50 מתנגדים.

בעקבות הביקורת החריפה של בכירים בקואליציה על הצבעתו,  חבר הכנסת מרע”ם הגיב היום לרדיו ‘מכאן’, בתכנית של נאדר אבו תאמר – ואמר:  “אני אלך הביתה אם הקואליציה תפגע בתוכנית החומש של החברה הערבית”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    ענק
    11/11/2021 13:47
    ת
  1. חחחחח אורבך מטיף על רמאות. ושוב, יום חדש, האירוניה מתה.