זה מה שסמוטריץ’ ממליץ לעשות אם פוגשים את סילמן בתחנת דלק

ח"כ מיכל וולדיגר מהציונות הדתית הגישה חוק הקובע ''יום מודעות לבריאות הנפש', אלא שעידית סילמן הובילה להפלת החוק • סמוטריץ: "היא דרשה שהקואליציה תתנגד כדי שלמיכל לא יהיה חלילה הישג" • ומי מהקואליציה דווקא פרגן?
אריה ריבקינד
ז' כסלו התשפ"ב / 11.11.2021 01:43

ח”כ מיכל וולדיגר מהציונות הדתית ייחלה היום (רביעי) לאישורו של חוק הקובע ‘יום מודעות לבריאות הנפש’. אלא שהצעת החוק נפלה בשל התנגדות הקואליציה.

מבהיל: 75% מהנפטרים מנגיף הקורונה עד גיל 60 לא היו מחוסנים

מעסיקים יכולים לקבל תמריץ כספי של עד 22,250 ש”ח. איך? כנסו

ח”כ איתן גינזבורג, יו”ר סיעת כחול לבן שניהל את הישיבה במליאה, דווקא פירגן: “מאז התחלת את שליחותך כחברת כנסת, פגועי הנפש מקבלים פה ייצוג ראוי, הולם, משמעותי ומרשים מאישה מרשימה”.

ח”כ בצלאל סמוטריץ תקף את יו”ר הקואליציה: “אז עידית סילמן הפילה עכשיו הצעת חוק של מיכל וולדיגר לציון יום בריאות הנפש, שלא עולה שקל וחשובה להגברת המודעות.

“שר הבריאות תומך אבל סילמן דרשה שהקואליציה תתנגד כדי שלמיכל לא יהיה חלילה הישג. אז אם אתם פוגשים את האשה הקטנה הזו בתחנת דלק אל תדחפו אותה חלילה, אבל תבוזו לה בוז גדול”.

מיכל וולדיגר צייצה: “היי עידית, התרשמתי עד עמקי נשמתי, מהריצה שלך להביא את ראש הממשלה שיתנגד לחוק זעיר, רק בגלל שזו אני שחתומה עליו… הלוואי והיית כל כך נמרצת ככה למען הציבור שבחר בך ועבדת עליו בעיניים”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות