גפני רתח על מלינובסקי: אנחנו טאליבן? כזאת אנטישמית! • צפו

עימות בין הח"כים על רקע הצעת החוק שמטילה קנס כספי כבד על השחתת מודעות של נשים גפני: יש מפלגה בכנסת שהמטרה שלה אחת - לא לאפשר לחרדים לחיות פה • מלינובסקי: "על ראש הגנב בוער הכובע • ההצעה אושרה בקריאה טרומית
אריה ריבקינד
ו' כסלו התשפ"ב / 10.11.2021 15:34

עימות פרץ היום (רביעי) במליאת הכנסת על רקע הצעת חוק שהגישה ח”כ יוליה מלינובסקי מישראל ביתנו.

מבהיל: 75% מהנפטרים מנגיף הקורונה עד גיל 60 לא היו מחוסנים

מעסיקים יכולים לקבל תמריץ כספי של עד 22,250 ש”ח. איך? כנסו

לפי הצעת החוק, משחיתי מודעות שעליהן נשים ייקנסו בסך של 30 אלף שקלים.

במהלך הצגת החוק טענה ח”כ מלינובסקי: “מה שמעניין אותם זה לבנות מדינת טאליבן, דבר ראשון הם משחיתים ומדירים נשים מהמרחב הציבורי”.

ח”כ משה גפני הטיח בה: “אנחנו לא מכבדים נשים? איזה בושה זאת שעולה פה אנטישמית כזאת”.

אחר כך עלה להשיב מהדוכן ותקף בחריפות: “היא אמרה פה טליבאן ולא הגבתם. עומדת פה חברת כנסת וקוראת לנו טליבאן – וזה בסדר. יש מפלגה בכנסת שהמטרה שלה אחת – לא לאפשר לחרדים לחיות פה. בכלל לא צריך את החוק הזה. אין השחתות של כל מיני מודעות שלא קשורים לעניין הזה? כמו שהבוס שלך האוצר לא רצה שיהיו כלים חד פעמיים כי זה יפגע בחרדים. אשה חרדית לא תוכל לשלוח את הילד שלה למעון. כל החוקים שלהם כל הנושאים שהם מעלים זה נגד החרדים. אין להם שום דבר אחד. אין להם אג’נדה של ימין.

“בשביל מה יוליה מעלה את זה? כדי שידברו נגד החרדים. אנו מכבדים נשים. נשים באות אלינו. שרות חברות כנסת. אנחנו לא מכבדים נשים? טליבאן? זאת מפלגה אנטישמית. את אנטישמית. בושה וחרפה. אנחנו טליבאן?”

מלינובסקי עלתה להגיב: “על ראש הגנב בוער הכובע. אם ככה אתה רואה את הדברים. אני אמרתי שככה מתנהגים הקיצוניים, דבר ראשון שהם עושים בשלטון זה להדיר נשים, אני מקווה שאתם לא שם. אני לא מצליחה להבין את ההתנגדות, מי שמשחית שלטים עם נשים לא רוצה אישה במרחב הציבורי. החרדים צריכים להוקיע את זה. מאיפה הזעם שלכם? זה שאתה לוקח את זה אלייך, זה חומר למחשבה”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות