הרב ברלנד: “אני מבין שהסיפור נגמר, הרבה אנשים העידו נגדי”

הרב אליעזר ברלנד שיגר מסר מהכלא: "נגמר. הרבה אנשים העידו נגדי והחוקרים סיפרו לי שיש ראיות נגדי. מקווה שהאמת תצא לאור, רוצה שהסבל שלי בכלא ייגמר" • במשטרה מעריכים: הסיכוי למצוא את שרידי גופתו של ניסים שטרית ז"ל, שנעדר 36 שנה, קלוש - אך החיפושים נמשכים
חרדים 10
ו' כסלו התשפ"ב / 09.11.2021 23:03

חקירת הרצח של אברהם אדרי וההיעלמות של ניסים שטרית ז”ל: הרב אליעזר ברלנד, ראש קהילת ‘שובו בנים’, העביר מסר לחסידיו מהכלא, בו נכלא לחמישה חודשים בפרשת העושק.

מבהיל: 75% מהנפטרים מנגיף הקורונה עד גיל 60 לא היו מחוסנים

מעסיקים יכולים לקבל תמריץ כספי של עד 22,250 ש”ח. איך? כנסו

“אני מבין שהסיפור נגמר. הרבה אנשים העידו נגדי והחוקרים סיפרו לי שיש ראיות נגדי”, אמר.

לפי הדיווח של סולימאן מסוודה ב’כאן חדשות’ הערב הרב ברלנד, שחשוד במעורבות ברצח ובהיעלמות – הוסיף: “מקווה שהאמת תצא לאור. רוצה שהסבל שלי בכלא ייגמר”.

עוד פורסם הערב, כי במשטרה מעריכים שהסיכוי למצוא את שרידי גופתו של ניסים שטרית ז”ל – קלוש, אך החיפושים נמשכים.

בתוך כך, לבקשת צוות החקירה, הוארך היום (שלישי) בבית המשפט מעצרו של אחד החשודים שנעצר בחשד למעורבותו במקרי הרצח וההיעדרות – זאת עד ליום רביעי.  אתמול הוארך בבית המשפט מעצרו של חשוד נוסף ביומיים.

מחר – יום רביעי – צפויה המשטרה לבקש את הארכת מעצרם של שני חשודים אלו ושל חמישה חשודים נוספים שנעצרו במסגרת החקירה.

אתמול הודיעה המשטרה בבית המשפט כי היא מתקדמת במהירות לתשתית ראייתית של כתב אישום.

כפי שדווח אתמול, חשוד נוסף במעורבות בפרשת החטיפה והרצח של ניסים שטרית ז”ל הודה במעשים – וקשר את עצמו להיעלמותו של הנער בן ה-17, שגופתו לא נמצאה עד היום.

לפי דיווח של יוסי אלי בחדשות 13, החשוד סיפר כי הוא היה הנהג של החבורה שחטפה את שטרית ז”ל והעלימה אותו, כנראה באחד היערות הממוקמים סמוך לירושלים.

העדות הזו מתווספת להודאה של חשוד נוסף, שסיפר כבר בשבוע שעבר באופן מפורט על שהתרחש והפליל שלושה מחבריו, ביניהם גם את בנו של שר בכיר לשעבר.

לפני שלושה שבועות פתחה המשטרה בגל מעצרים של חשודים שהיו קשורים בעבר לקהילת ‘שובו בנים’, בחשד למעורבות במקרי הרצח והיעדרות של נסים שטרית ואבי אדרי ז”ל בשנת 1986 ו-1990.

בהמשך נעצר גם הרב ברלנד עצמו נעצר וקשר את עצמו לחשדות נגדו.

ביום חמישי האחרון דווח ב’כאן חדשות’, כי החשוד שהתוודה בפני החוקרים על חלקו והפליל שלושה חשודים אחרים, ביצע שחזור של החטיפה מהדירה שאליה פותה שטרית ז”ל להגיע על ידי אחת החשודות – מי שכונתה ‘נערת הפיתוי של שובו בנים’ – ועד ליער שבו נרצח ונקבר.

כמו כן, הפגישו החוקרים את הרב ברלנד עם החסיד שהתוודה, כדי להשיג פרטים נוספים מהאירוע – ובראשם מקום קבורתו של הנער. אך עד כה ללא תוצאות.

הדפס כתבה

2 תגובות

הוסף תגובה חדשה
    שקר וכזב !!!
    10/11/2021 01:46
    יהודי פשוט
  1. שקר וכזב פייק נוויז

    • רפי   03/12/2021 09:36

      שקרנים הרב זכאי עכשיו תתנצלו