מנחם טוקר מתח את שמוליק סילמן ו’חטף’ ברשת: “שדרן עלוב, בושה”

אבי כץ
|
ו' כסלו התשפ"ב / 09.11.2021 22:06
מנחם טוקר, שדרן ‘קול חי’, מתח בתוכניתו את בעלה של יו”ר הקואליציה עידית סילמן, כאשר חקיין התחזה לאריה דרעי • במקום לייקים הוא ספג ביקורת חריפה ברשת • חלק מהתגובות: “תת רמה. אתם אפסים, אתה מסתמן כביוב של ה’תקשורת. למה זה טוב? תתביישו'”

החקיין והשחקן יהודה שוקרון התקשר היום (שלישי) בשידור חי, במהלך תכניתו של מנחם טוקר ב’קול חי’, אל לשמוליק סילמן, בעלה של יו”ר הקואליציה עידית סילמן – והתחזה לאריה דרעי.

מבהיל: 75% מהנפטרים מנגיף הקורונה עד גיל 60 לא היו מחוסנים

מעסיקים יכולים לקבל תמריץ כספי של עד 22,250 ש”ח. איך? כנסו

במהלך המתיחה, בעוד סילמן משוכנע כי הוא משוחח עם עם יו”ר ש”ס, הוא סיפר שרעייתו עידית כנראה תתנגד ל’חוק סער’, אמא שלו מדליקה נרות להצלחת ביבי, היא אוהבת חרדים, ויש כנראה סרטון של התקיפה במודיעין. “הרבה אנשים יאכלו את הכובע, יש חקירת משטרה”.

מנחם טוקר, מגיש  התכנית, שהתלהב מהמתיחה, סיפר עליה בחשבונו האישי בטוויטר. אבל במקום לגרוף ‘לייקים’, הוא ספג מתקפה מצד הגולשים, כולל תומכי ליכוד הסולדים מ’ימינה’.

ג’וש בריינר, עיתונאי ‘הארץ’, כתב: “תת רמה, לא עיתונות ובטח לא בידור. מקווה שתוגש נגדכם תלונה על התחזות”.

דובר מועצת יש”ע לשעבר אלנתן זכריה הגיב: “מה זה הז’אנר המטומטם הזה?”

גולש נוסף צייץ: “מזכיר לי שכשהיינו ילדים בגיל חטיבת ביניים חבר התקשר לער”ן ועבד עליהם שהוא ילד במצוקה. זאת הרמה, פחות או יותר. לא משהו להתגאות בו”.

וגולש נוסף חיווה את דעתו: “א. אתם אפסים, והלוואי שהוא יגיש נגדכם תלונה במשטרה על התחזות. אין פה שום בידור או סאטירה, סתם התחזות ומרמה. ב. הוא יצא מזה יפה מאוד. ג. מעשה הנוכלות הזה מאוד “יהודי”, נכון?”

הגולש דן כתב: “ההתלבשות של אנשי התקשורת החרדים על משפחת סילמן היא מהגועליות שהיו פה”.

ואחר צייץ בתגובה: “איפה המתיחה? אין פה שום דבר מצחיק. התחזות, הונאה, מרמה הן מילים שמתארות את זה הרבה יותר טוב מ’מתיחה'”.

והיה מי שהגיב: “עצוב ששדרן רדיו עלוב מנסה לשפר רייטינג (נגיד) על ידי התעללות במשפחתה של חברת כנסת, שגם כך נמצאת במצב לא קל. אפשר לדמות אתכם לחד תאים על גבם של פרעושים שעל גבן של חולדות בביוב, אבל זה יהיה עלבון לחולדות”.

וענבל רץ גלימור צייצה: “למה זה טוב? תתביישו”.

גולש: “‘מתיחה’ מהסוג הנמוך ביותר. זה נקרא התחזות והונאה”.

גולש נוסף כתב: “אני לא מאוהדי סילמן בכלל וימינה בפרט אבל זה מעשה מכוער ביותר. בן אדם מדבר בפתיחות וחופשיות את אשר על ליבו בידיעה שאריה דרעי איתי על הקו. ובסוף כל העולם שומע את זה. בושה וגועל נפש”.

והיה גם: “זה לא נקרא מתיחה אלא הונאה והתחזות. וזה באמת לא משנה למי עושים את זה, אבל בטח לאדם שהוא לא איש ציבור. להקיא עליכם”.

אליה בלום תקפה: “למען האמת שמעתי ומאוד לא אהבתי. שמוליק סילמן גבר שהוא לא האשם. ואני ביביסטית שבזה מכל הלב לעידית סילמן, מבחינתי רמאית ונוכלת. תוריד את זה”.

ו’טייס זעיר ללא מטוס’ חרץ: “תת רמה, אתה מסתמן כביוב של ה’תקשורת’. מאחל לך תלונה במשטרה על הונאה והתחזות”.