הצעה של מוסי רז גרמה לסמוטריץ’ להכריז: ‘אלה המטורללים של בנט’

הח"כ הציע ש'הרווחה' תוציא ילדי מתנחלים מהבית - ותעביר אותם למשפחות אומנה • סמוטריץ: "בנט ושותפיו הפכו אותם ואת עמדותיהם ההזויות למרכז קבלת ההחלטות" • פורום ההתיישבות הצעירה: "הרווחה צריכים להוציא את הילדים מהבית של מוסי רז, שלא יהפכו לאנשים בזויים כמוהו"
אריה ריבקינד
ה' כסלו התשפ"ב / 09.11.2021 11:43

מוסי רז, חבר הקואליציה של בנט-לפיד-עבאס, קורא לרשויות הרווחה להוציא ילדים של מתנחלים מהיישובים בהתיישבות הצעירה.

מבהיל: 75% מהנפטרים מנגיף הקורונה עד גיל 60 לא היו מחוסנים

מעסיקים יכולים לקבל תמריץ כספי של עד 22,250 ש”ח. איך? כנסו

“הם הקימו ישובים איפה שהם רצו וזה גרם לחיילים בצה”ל להיהרג בהגנה על המקומות האלה” אמר רז בגלי צה”ל. “כדי שלא יסבלו, שירותי הרווחה צריכים לקחת את הילדים שלו ולהעביר אותם לישראל – שיגורו אצל משפחות אומנה”.

יו”ר הציונות הדתית בצלאל סמוטריץ’ הגיב:  “אז השותף הבכיר של בנט ושקד קורא לשירותי הרווחה להוציא את ילדי המתיישבים מהוריהם ולשלוח אותם למשפחות אומנה בתחומי ישראל הקטנה.

“שמאלנים מטורללים בשולי המחנה תמיד היו. בנט ושותפיו הפכו אותם ואת עמדותיהם ההזויות למרכז קבלת ההחלטות וההנהגה במדינת ישראל. תודה נפתלי. תודה איילת”.

גם ‘פורום ההתיישבות הצעירה’ הגיב לדברי חבר הכנסת ממרצ: “שירותי הרווחה צריכים להוציא את הילדים מהבית של מוסי רז כדי שלא יהפכו לאנשים בזויים כמוהו”.

ח”כ אורית סטרוק: “אין לי שום ציפיות ממוסי רז, שאידיאולוגית תומך בפינוי, הרס וחורבן של ההתיישבות הצעירה והותיקה גם יחד. הציפיות שלי הן מבנט, שקד, סער, אלקין וחבריהם שאמורים להיות מחויבים להתיישבות הצעירה, הבטיחו ומפנים עורף”.

בהמשך, רז הגיב בציוץ בחשבון הטוויטר שלו: “בדיגיטל של גל”צ מסתובב ציטוט פייק שלא נאמר על ידי מעולם. איתי זר שאל אותי מה לעשות כדי שילדיו לא יסבלו יותר מחוסר השירותים. הצעתי לו לעבור עם ילדיו לתוך גבולות ישראל, או להעבירם למשפחת אמנה. כמובן שלא התייחסתי לכלל המתנחלים ודיברתי בגוף יחיד ולא כפי שמופיע באתר גלי צה”ל”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות