שקד צייצה על “פייק אסון הקורונה”, מחקה מיד – והותקפה

שרת הפנים העלתה הבוקר ציוץ בטוויטר בו כינתה את גל התחלואה האחרון "פייק אסון הקורונה" ומחקה אותו • יכאל מלכיאלי מש"ס: "בשמי ובשם חברי בכנסת ישראל התנצלותי ל-8124 המשפחות השכולות, שחרב עליהם עולמם" • בצלאל סמוטריץ: "יורם לס, מאחוריך. מצא שרלטן את מינו"
אריה ריבקינד
ה' כסלו התשפ"ב / 09.11.2021 10:32

שרת הפנים, איילת שקד, עוררה סערה לאחר שפרסמה  הבוקר (שלישי) ציוץ בטוויטר בו כינתה את גל התחלואה האחרון “פייק אסון הקורונה” – ומיהרה למחוק אותו.

מבהיל: 75% מהנפטרים מנגיף הקורונה עד גיל 60 לא היו מחוסנים

מעסיקים יכולים לקבל תמריץ כספי של עד 22,250 ש”ח. איך? כנסו

“את פייק אסון הקורונה ניצחנו, המציאות תנצח גם את הפייקים הבאים”, צייצה שקד.

לאחר מחיקת הציוץ – והסערה שהתעוררה –  פרסמה שקד: “לכל אלה שמיהרו לקפוץ מחדדת את הניסוח. הקורונה משתוללת באירופה. הודות להחלטה מהירה של ראש הממשלה לתת את הבוסטר מוקדם ולניהול נכון של כל המערכת, נבואות הזעם בישראל לא התגשמו. יש עוד הרבה אזרחים שלא לקחו את הבוסטר, כדאי מאוד לעשות זאת עכשיו”.

בהמשך הוסיפה: “הקורונה היא לא פייק. כמי שהייתה שותפה לניהול משבר הקורונה, עמדה בחזית ההסברה, דחפה לחיסונים מוקדמים וגם בבתי ספר, להחלה מוקדמת של התו הירוק, אי אפשר לחשוד בי שכוונתי הייתה אחרת. הכוונה היייתה אך ורק לנבואות הזעם שחזו את קריסת מערכת הבריאות – שלא קרתה – בזכות ניהול נכון של המגיפה”.

מפלגת הציונות הדתית הגיבה לציוץ: “מדינת ישראל מונהגת בידי אנשים לא אחראים, שאינם יודעים להבדיל בין אמת לשקר, בין פייק למציאות. למשפחות 8,124 הנפטרים מהקורונה אנו אומרים, כאבכם הוא אמיתי ואנו איתכם. אנו מתנצלים בשם כנסת ישראל על האמירות חסרות האחריות של שקד וימינה”.

היו”ר ח”כ בצלאל סמוטריץ’ הגיב: “יורם לס, מאחוריך. מצא שרלטן את מינו”.

ח”כ מיכאל מלכיאלי מש”ס הגיב: “בשמי ובשם חברי בכנסת ישראל התנצלותי ל-8124 המשפחות השכולות, שחרב עליהם עולמם, אבל יש מי שעושים מהם פוליטיקה זולה ובזויה. סליחה”.

ח”כ דוד ביטן, שחלה בקורונה והיה מאושפז במצב קשה: “תאמיני לי איילת זה לא פייק מגפה.”

ח”כ מירי רגב: “איילת, מהטוויטר אפשר למחוק אבל אי אפשר למחוק את המתים מהקורונה. אתם פייק ממשלה, שפעם אחר פעם חושפים את הניתוק שלכם מהציבור”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות