הרב ברלנד ומעשי הרצח I עוד חשוד הודה: אני הייתי הנהג של החוטפים

לאחר שאחד החשודים הודה לאחר מפגש עם הרב ברלנד והפליל שלושה מחבריו, הנהג של 'כנופיית שובו בנים', שחטפה את ניסים שטרית ז"ל והעלימה אותו לפני 36 שנה - הודה במעשיו וקשר עצמו לאירועים
חרדים 10
ה' כסלו התשפ"ב / 08.11.2021 22:28

חשוד נוסף במעורבות בפרשת החטיפה והרצח של ניסים שטרית ז”ל בשנת 1986 הודה במעשים – וקשר את עצמו להיעלמותו של הנער בן ה-17, שגופתו לא נמצאה עד היום.

מבהיל: 75% מהנפטרים מנגיף הקורונה עד גיל 60 לא היו מחוסנים

מעסיקים יכולים לקבל תמריץ כספי של עד 22,250 ש”ח. איך? כנסו

לפי דיווח של יוסי אלי בחדשות 13, החשוד סיפר כי הוא היה הנהג של החבורה שחטפה את שטרית ז”ל והעלימה אותו, כנראה באחד היערות הממוקמים סמוך לירושלים.

העדות הזו מתווספת להודאה של חשוד נוסף, שסיפר כבר בשבוע שעבר באופן מפורט על שהתרחש והפליל שלושה מחבריו, ביניהם גם את בנו של שר בכיר לשעבר.

הצפי בימ”ר ירושלים הוא שפתרון התעלומה, במסגרתה נעצר הרב אליעזר ברלנד בעודו בכלא, הולך ומתקרב.

לפי דיווח ב’כאן חדשות’, המשטרה הודיעה היום בבית המשפט כי היא מתקדמת במהירות לתשתית ראייתית של כתב אישום בפרשה.

לפני שלושה שבועות פתחה המשטרה בגל מעצרים של חשודים שהיו קשורים בעבר לקהילת ‘שובו בנים’, בחשד למעורבות במקרי הרצח והיעדרות של נסים שטרית ואבי אדרי ז”ל בשנת 1986 ו-1990.

בהמשך נעצר גם הרב ברלנד עצמו נעצר וקשר את עצמו לחשדות נגדו.

ביום חמישי האחרון דווח ב’כאן חדשות’, כי החשוד שהתוודה בפני החוקרים על חלקו והפליל שלושה חשודים אחרים, ביצע שחזור של החטיפה מהדירה שאליה פותה שטרית ז”ל להגיע על ידי אחת החשודות – מי שכונתה ‘נערת הפיתוי של שובו בנים’ – ועד ליער שבו נרצח ונקבר.

כמו כן, הפגישו החוקרים את הרב ברלנד עם החסיד שהתוודה, כדי להשיג פרטים נוספים מהאירוע – ובראשם מקום קבורתו של הנער.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות