המשטרה לביהמ”ש: אנו מתקרבים לתשתית אישום ברצח של שטרית

המשטרה הודיעה בבית המשפט כי היא מתקדמת בחקירת הרצח של ניסים שטרית ואבי אדרי ז"ל בידי כנופיית 'שובו בנים' לפני יותר מ-30 שנים • נציג המשטרה: נדרשים עוד 14-10 ימי חקירה • עורך דינו של החשוד: "בלי גופה - יש ספק סביר"
חרדים 10
ד' כסלו התשפ"ב / 08.11.2021 17:53

פרשת הרב ברלנד ומעשי הרצח: המשטרה הודיעה היום (שני) בבית המשפט כי היא מתקדמת במהירות לתשתית ראייתית של כתב אישום בפרשת החטיפה והרצח של ניסים שטרית ז”ל בן ה-17 בשנת 1986. כך עלה מהדיון בהארכת מעצרו של אחד החשודים.

מבהיל: 75% מהנפטרים מנגיף הקורונה עד גיל 60 לא היו מחוסנים

מעסיקים יכולים לקבל תמריץ כספי של עד 22,250 ש”ח. איך? כנסו

לפי דיווח ב’כאן חדשות’, בדיון ציין נציג המשטרה כי נדרשים עוד 14-10 ימי חקירה וכי הם מתכוונים כבר לפנות ליועץ המשפטי לממשלה אביחי מנדלבליט כדי שיאשר את המשך המעצר מעבר ל-30 הימים הקבועים בחוק.

לדברי התובע המשטרתי החשודים כולם חברו בצוותא כשהמטרה הייתה רצח שטרית ז”ל.

השופט העיר בדיון כי על היחידה החוקרת להתקדם וכי חקירה יכולה להיערך גם שנים. הוא הורה למשטרה להטיח בחשוד את המיוחס לו וכך גם לגבי חשודים אחרים.

מעצרו של החשוד, בן 72, הוארך עד יום רביעי.

עורך דינו של החשוד, ארז בר צבי, טען בדיון: “איך שלא יהפכו את זה בלי גופה יש פה ספק סביר”.

הפרקליט הוסיף, כי אין מי שמצביע על מיקום הקבר, וטען כי אם לתיק היה אופק אמיתי, כבר היו תופרים קצוות, והספק הסביר עדיין מרחף מעליו.

ביום חמישי האחרון דווח ב’כאן חדשות’, כי החשוד שהתוודה בפני החוקרים על חלקו והפליל שלושה חשודים אחרים, ביצע שחזור של החטיפה מהדירה שאליה פותה שטרית ז”ל להגיע על ידי אחת החשודות – מי שכונתה ‘נערת הפיתוי של שובו בנים’ – ועד ליער שבו נרצח ונקבר.

כמו כן, הפגישו החוקרים את הרב ברלנד עם החסיד שהתוודה, כדי להשיג פרטים נוספים מהאירוע – ובראשם מקום קבורתו של הנער.

חשוד אחר שהופלל הובא גם הוא ביום חמישי למשרדי ימ”ר ירושלים – במטרה להוביל לפיצוח הנקודה החסרה, מקום קבורתו של הנער ובכך לפענח את כל האירוע.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות