דרמה מול כפר חב”ד: שלפו חרדי מלימוזינה, היכו אותו – ונמלטו איתה

איש עסקים חרדי מבני ברק, שנסע על כביש 1 סמוך לכפר חב"ד, נחסם בלילה בידי ארבעה חשודים, ששלפו אותו מהרכב, הכו אותו ונמלטו עם הלימוזינה המשטרה דלקה אחריהם ולכדה את הרכב באיזור מחלף גלילות
חיים טוויל
ד' כסלו התשפ"ב / 08.11.2021 13:48

יוסי, איש עסקים חרדי מוכר בעיר בני ברק, נשדד הלילה (שני) על כביש מס’ 1 לכיוון תל אביב –  מול כפר חב”ד, כאשר נסע ברכב מסוג לימוזינה.

מבהיל: 75% מהנפטרים מנגיף הקורונה עד גיל 60 לא היו מחוסנים

מעסיקים יכולים לקבל תמריץ כספי של עד 22,250 ש”ח. איך? כנסו

ארבעה גברים התנפלו עליו, הוא הוכה והושלך אל הכביש, כשהוא פצוע. הלימוזינה, נהוגה בידי אחד השודדים, נמלטה במהירות מהזירה.

בתום מרדף משטרתי נלכדו ארבעה חשודים במעשה.

הדיווח במוקד המשטרה התקבל אמש מהנשדד שדיווח,  כי בעת שנסע ברכבו בכביש 1, חסם את דרכו רכב ומתוכו יצאו 4 חשודים, שלפו אותו בכוח, הכו אותו ושדדו את הרכב ונמלטו.

ניידות שהגיעו למקום החלו בסריקות אחר הרכב הנמלט וכעבור זמן מה הוא אותר ונעצר על ידי שוטרים באיזור מחלף גלילות.

שני חשודים – בני 50 ו-45 שהיו ברכב נעצרו לחקירה ובחיפוש ברכבם נמצא אקדח דמה.

בתיעוד מהאירוע נראה יוסי זועק לעבר בעלי הרכבים האחרים בכביש שיחסמו את רכב השודדים. אבל תחינותיו לא נענו, כנראה מפאת העובדה שהנוסעים במקום לא הבינו שמדובר בשוד.

בשיחה עם חדשות 12 סיפר יוסי, שעובד כמשגיח כשרות, על האירוע. לדבריו, הוא רכש את הרכב מבן אדם שפרסם מודעה ביד 2. הם חתמו על הסכם ועשו זיכרון דברים, אך למרות שכסף רב הועבר למוכר, הוא לא ביצע העברת בעלות.

“אתמול הרמתי אליו טלפון ואמרתי לו שאם הוא לא יעשה העברת בעלות אני אפנה לעורך דין”, שחזר יוסי בשיחה. “הוא הבטיח שעד אחר הצהריים תהיה העברת בעלות, ואז הוא עשה לי מארב בדרך. הוא והשאר עמדו עם אקדחים שלופים. צעקתי ‘שוד’, אבל אנשים לא הבינו מה שקורה. לא יכולתי לדבר ונפלתי, אחד השודדים עלה לרכב וברח”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    משגיח כשרות?
    09/11/2021 00:45
    משתמש אנונימי (לא מזוהה)
  1. לימוזינה?
    ב38 שח לשעה אתה לא קונה אטראז’