כבר לא תחנת דלק: פרטים חדשים על התקיפה של ח”כ עידית סילמן

יו"ר הקואליציה נועדה עם מנכ"ל הכנסת וסגן מפקד המשמר, אך לא מסרה מידע קונקרטי על האירוע שבו הותקפה • טוענת: "סיימה לתדלק, המשיכה הלאה בשעת לילה מאוחרת, עצרה בדרך לעבוד ואז אירעה התקיפה" • ח"כ גלית דיסטל: "יודעים מה? הבעיה עם סילמן היא אפילו לא השקר אלא סוג השקר"
חרדים 10
ג' כסלו התשפ"ב / 07.11.2021 21:38

יו”ר הקואליציה, חברת הכנסת עידית סילמן, נועדה בשעות הצהריים (ראשון) עם קצין הכנסת, על רקע הסתירות בגרסתה על האירוע שבו הותקפה לטענתה בתחנת דלק בעיר מודיעין.

מבהיל: 75% מהנפטרים מנגיף הקורונה עד גיל 60 לא היו מחוסנים

מעסיקים יכולים לקבל תמריץ כספי של עד 22,250 ש”ח. איך? כנסו

בפגישה לא נמסר מידע קונקרטי על האירוע. עם זאת, לשכת סילמן הודיעה כי תעביר להם זיכרון דברים מסודר בהמשך היום.

לפי דיווח של דפנה ליאל מחדשות 12, מהפרטים שהעבירה סילמן לקצין הכנסת עולה ש”האירוע התרחש בתחילת אוקטובר בתחנת פז מודיעין הראל – לנו עוד לא נמסר תאריך מדויק.  יו”ר הקואליציה גם העבירה איכון של הנייד שלה. לדבריה היא סיימה לתדלק, המשיכה הלאה בשעת לילה מאוחרת, עצרה בדרך לעבוד ואז אירעה התקיפה”.

שם, כמובן, אין מצלמות.

מאוחר יותר, סילמן העלתה פוסט בחשבון הפייסבוק שלו, וגם בו לא מסרה פרטים נוספים על המקרה: “כן, כי מה שמטריד זו לא העובדה שעוקבים אחריי ומאחלים לילדיי מוות, אלא הרזולוציה המדויקת של ההטרדה והאיומים. חברים, התבלבלתם: לא אני עומדת לחקירה, אלא מי שמסית נגדי ברשתות ומחוצה להן 24/7”.

היא הוסיפה: “לצערי יש יותר מתלונה אחת אצל קצין הכנסת, ככה זה כשמתרגלים למצב מטורף. לפני זמן קצר ישבתי עם מנכ”ל וקצין הכנסת, להם נמסרו הפרטים, שבתוך ימי התקציב האחרונים והעמוסים נמסרו בעל פה ובסמיכות לאירוע, אך דיווחם של חלקם הפורמלי ובכתב לקצין הכנסת, התעכב. אני סומכת לחלוטין על הרשויות ומודה לכל מי שתמך, תומך וחיזק”.

מקצין הכנסת נמסר: “ח”כ סילמן העבירה הערב פנייה רשמית לקצין הכנסת ובה טענות על איומים שהופנו כלפיה ב-25 בספטמבר 2021 וכן במהלך חודש אוקטובר, נוסף לצילומי מסך של מסרונים שנשלחו אליה מהתקופה האחרונה. פנייה זו, כמו כל פנייה המוגשת למשרד קצין הכנסת, תועבר מחר בבוקר על ידי סגן קצין הכנסת להמשך בירור ובדיקה במשטרת ישראל”.

ח”כ גלית דיסטל אטבריאן מהליכוד ביקרה את יו”ר הקואליציה לאחר הדברים. “יודעים מה? הבעיה עם סילמן היא אפילו לא השקר אלא סוג השקר. היא, נפתלי בנט ואיילת שקד מכירים היטב על בשרם את התסכול של הימין מול האשמות ההסתה והאלימות”.

יו”ר הקואליציה התארחה אתמול בתוכנית ‘פגוש את העיתונות’ בחדשות 12, שם סיפרה כי לפני שבועיים הותקפה פיזית בתחנת דלק. “לפני שבועיים תפס אותי אדם אחרי שתדלקתי בתחנת דלק במודיעין, והטיח אותי פיזית לרכב”, סיפרה.

לאחר הראיון עלו תהיות לגבי בחירתה של סילמן שלא לדווח על האירוע לקצין הכנסת או למשטרה.

הבוקר ביקשו חברי כנסת מסיעות שונות מהשר לביטחון הפנים וממפכ”ל המשטרה לחקור את המקרה ולאתר את האדם שאחראי לתקיפה לכאורה של ח”כ סילמן.

הדפס כתבה

2 תגובות

הוסף תגובה חדשה
    עידית
    08/11/2021 07:47
    משה
  1. את לא חכמה גדולה
    וגם לא טיפשה קטנה

  2. שקר על בגידה!
    08/11/2021 18:00
    ליבנת
  3. עד שלא נשטוף את הרחובות בזעם לא תעבור הממשלה הרעה, חולה ובוגדנית הזאת מהארץ. השקר של סילמן התסיס את השנאה לימין. ואפילו לא נתנה על כך את הדין. זה מקומם! אבל גם משקף מי אלו העומדים בראש המדינה. צאו לרחובות. להפגין בכבוד. למחות מדם ליבנו על הגזרות הרעות. כי לנו הארץ.