דרעי: “בנט נוכל, רמאי ושקרן. גנץ יודע שזה הזמן לבוא איתנו”

יו"ר ש"ס תוקף בחריפות את רפורמת הכשרות: "מי שראה את הקלגסים של ליברמן משגיחים בגסות ובשחצנות מבין שאנחנו במצב שה' ירחם" • "קריב הרפורמי, באיזו התנשאות ושחצנות וגאווה הוא מתנהל, והנציגים הדתיים של ימינה מתחבקים איתו" • "זו ההזדמנות האחרונה של בני גנץ"
חרדים 10
ג' כסלו התשפ"ב / 07.11.2021 12:03

יו”ר ש”ס, ח”כ אריה דרעי, התייחס הבוקר (ראשון) לרפורמת הכשרות, תקף במילים חריפות את בנט, ואמר כי להערכתו יו”ר האופוזיציה בנימין נתניהו לא צפוי לפרוש.

מבהיל: 75% מהנפטרים מנגיף הקורונה עד גיל 60 לא היו מחוסנים

מעסיקים יכולים לקבל תמריץ כספי של עד 22,250 ש”ח. איך? כנסו

בראיון שהעניק לרדיו’ קול חי’ התייחס דרעי לרפורמת הכשרות: “ליברמן העמיד את יוליה מלינובסקי שמתפארת כאוכלת נבלות וטרפות, כדי שתנגח את הרבנות. מי שראה את הקלגסים של ליברמן משגיחים בגסות ובשחצנות מבין שאנחנו במצב שה’ ירחם. מידת הדין תלויה על עם ישראל”.

דרעי הוסיף:  “כשרואים את קריב הרפורמי, באיזו התנשאות ושחצנות וגאווה הוא מתנהל, והנציגים הדתיים של ימינה מתחבקים איתו, אתה מבין שהתאווה, השנאה, הכבוד והקנאה מוציאים את האדם מהעולם”.

דרעי נשאל על התנהלותו של נתניהו והודה כי ראש הממשלה שגה, אך תקף את הממשלה: “נתניהו עשה טעויות, אבל אי אפשר להשוות בין הטעויות שלו לבין המעשים של סער, אלקין ובנט. אלקין ישב איתי בקבינט והיה הסמן הימני. פתאום הוא בעד הערבים ונגד החרדים?”

דרעי המשיך: “זו ממשלת רמיה, הונאה, נכלוליות. הם לא רוצים את החרדים והם לא יכולים להיכנס לשם. בנט הוא אדם נוכל, רמאי ושקרן, שפוגע בציפור הנפש של היהדות”.

דרעי נשאל האם בנט “בוגד”, כפי שהגדיר אותו ח”כ משה גפני – והשיב: “אדם שהתחייב בכל לשון שלא ילך עם לפיד ובסוף עושה הפוך, תקרא לזה כל מילה שאתה רוצה, ועוד התנפלו על גפני”.

אשר לאופציית המלכת בני גנץ – דרעי טען כי היא עדיין על השולחן.

“גנץ יודע שזו כעת התקופה לבוא איתנו וזו גם ההזדמנות האחרונה שלו. הוא יודע את כל החשבונות אבל ביקש שהתקציב יעבור קודם, בגלל מערכת הביטחון. אני בטוח שיעשה חשבון נפש בימים הקרובים”.

בדבריו התייחס לדיווחים אודות האפשרות שנתניהו יפרוש מהחיים הפוליטיים ואמר: “הוא כאן כדי להישאר”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    למי שזוכר, דרעי התחייב לגנץ שנתינהו יקיים את הרוטציה
    07/11/2021 13:56
    בהחלט
  1. אבל הפתעה, דרעי שיקר לגנץ, ועכשיו דרעי קורא לבנט שקרן.