“אין צודקת יותר”: עימותים קשים במחאת אהוביה סנדק ז”ל • צפו

כחמש מאות בני אדם הפגינו הערב בגשר המיתרים בכניסה לירושלים בדרישה להעמיד לדין את השוטרים שהיו מעורבים במרדף בו נהרג אהוביה ז"ל • מפגינים טיפסו על גג אוטובוס במקום • יותר מ-20 מפגינים נעצרו
חיים טוויל
ג' כסלו התשפ"ב / 06.11.2021 23:32

כ-500 בני אדם הפגינו הערב (מוצאי שבת) בגשר המיתרים בכניסה לירושלים במחאה על מותו של הנער אהוביה סנדק ז”ל, שנהרג במהלך מרדף משטרתי בבנימין לפני כשנה.

מבהיל: 75% מהנפטרים מנגיף הקורונה עד גיל 60 לא היו מחוסנים

מעסיקים יכולים לקבל תמריץ כספי של עד 22,250 ש”ח. איך? כנסו

הכניסה לעיר נחסמה לסרוגין  ושתי מכת”זיות השפריצו בואש.

מהמשטרה נמסר כי במהלך המחאה מספר צעירים טיפסו על גג אוטובוס. “השוטרים פועלים להורדת מפירי הסדר ולשמירה על הסדר הציבורי באזור”.

המשטרה טענה, כי מפגינים הפעילו אלימות כלפי השוטרים, גרמו נזק לניידות משטרה ויידו אבנים לעבר כוחות המשטרה הפועלים במקום, וכי 10 מפגינים נעצרו בגין הפרת הסדר הציבורי.

פרשן חדשות 12 עמית סגל צייץ בחשבון הטוויטר: “אין מחאה צודקת כרגע בישראל יותר מזו בכניסה לירושלים שקוראת לחקור את מות אהוביה סנדק. נער ישראלי נהרג במרדף משטרתי? בכירי מח״ש התריעו על שיבוש הליכי חקירה מצד המשטרה, אך דבר לא קרה. מי יחקור את החוקרים שהביאו למותו של נער?”.

למוקד המשפטי של ארגון חוננו דווח על מעל 20 עצורים במחאה. עורכי הדין נתי רום ומשה פולסקי מ חוננו מסייעים לעצורים בתחנת המשטרה.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    איסור חסימת כבישים
    07/11/2021 01:27
    איציק
  1. נוער הגבהות. הם בחורים תמימים. שהטעו אותם מנהיגים. בדרך לחיות את החיים. אני בעד התיישבות. אבל אסור לפגוע בחפים מפשע. אלא רק אם באים לתקוף אותך זכותך להגן על עצמך. ובכלל כל המצווה שלהם לכאורה לחסום כבישים. זה שטות הכי גדולה . מה פתאום לצער אנשים לחסום את הכביש. לגזול את זמנם. אנשים מפסידים עבודה וכו. צריכים להתפנות ממהרים לבית חולים ועוד. וכל אחד שחושב שעושים לו עוולה המדינה או המשטרה. הולך לחסום כבישים. אין שיבוש גדול מזה. מה קשור לצער אנשים שונים בגלל שיש לך טענות על המשטרה. אלא תלמדו כלל היצר הרע מתלבש במצוות. ומטעה המון אנשים במצוות לכאורה. שהם עברות חמורות. לכן אסור לחסום כבישים ולצער אלפי אנשים . לא משנה מה הסיבה. וכל אחד יפקח את עיניו שיראה שהוא לא טועה בחיים שלו. וזה לא קל ומצריך התבוננות עמוקה. ויש פתגם שאומר הדרך לגיהנם רצופה כוונות טובות