ביטן: “הממשלה תיפול יותר מהר ממה שחושבים, יש לנו שיטות שלנו”

ח"כ דוד ביטן בשיחה עם ניסים משעל ברדיו 103: "העברת התקציב - זו תחילת סוף ממשלתו של בנט" • "נתניהו הוא מכונת מנדטים - אנו פועלים כדי שיהיו בחירות מוקדם ככל האפשר"
חרדים 10
א' כסלו התשפ"ב / 05.11.2021 13:06

לאחר  שעות של דיונים ומאות הצבעות והסתייגויות, הצליחו חברי ממשלת בנט-לפיד-עבאס לאשר אמש את תקציב המדינה לשנת 2022 ברוב של 59 חברי כנסת מול 56 שהתנגדו. השבוע אושר גם תקציב המדינה לשנת 2021.

מבהיל: 75% מהנפטרים מנגיף הקורונה עד גיל 60 לא היו מחוסנים

מעסיקים יכולים לקבל תמריץ כספי של עד 22,250 ש”ח. איך? כנסו

חבר הכנסת דוד ביטן התייחס הבוקר (שישי) בתוכניתו של ניסים משעל ב-103FM להעברת התקציב ואמר: “זו תחילת סוף ממשלת בנט”.

ביטן: “באופוזיציה עשו הכל על מנת שהסכסוכים לא ישפיעו. לדעתי, התקציב לא טוב לעם ישראל. אף אחד לא יעזוב בליכוד בניגוד למה שחושבים גדעון סער וחבריו, תמיד יש ויכוחים אך הליכוד תישאר מאוחדת. קשה מאוד שתהיה תסיסה נגד נתניהו, הוא מאוד חזק בקרב המתפקדים, ולכן אנשים לא ילכו נגדו”.

 

“נתניהו הוא מכונת מנדטים”, הדגיש חבר הכנסת. “צריך להבין את זה. בסקרים נגיע ל-61 מנדטים ואז הכל יהיה פתוח אם יהיו בחירות. גם אם נתניהו יזוז, לא תקום ממשלה חליפית תוך חודש. לאט לאט אנחנו מתקדמים בסקרים. יהיו בחירות והממשלה תיפול מהר ממה שאתה חושב, בוא ניתן לזמן לעשות את שלו. אנו פועלים כדי שיהיו בחירות מוקדם ככל האפשר. יש לנו את השיטות שלנו ואני לא יכול לחשוף את הכל, אבל הממשלה תיפול יותר מהר ממה שחושבים.

“משיחות עם נתניהו, הוא לא יפרוש בזמן הקרוב בגלל כל מני דברים. גם לא תוך שנה או שנתיים”.

 

 

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות