דניאל טרגרמן, ילד בן ארבע, נהרג מפצמ”ר בשער הנגב

קורבן רביעי בעורף ישראל במבצע צוק איתן: דניאל טרגרמן, ילד בן ארבע, נהרג בערב שבת מרסיסי פצצת מרגמה שהתפוצצה בקיבוץ בשער הנגב • הילד נפצע באורח אנוש, וכעבור זמן קצר נקבע מותו • פצצת המרגמה שפגעה בדניאל נורתה מתוך בית ספר של אונר"א בשכונת זייתון בעזה
כ"ו אב התשע"ד / 22.08.2014 18:38

טרגדיה בעוטף עזה: דניאל טרגרמן, ילד בן ארבע, נהרג בערב שבת מרסיסי פצצת מרגמה שהתפוצצה בקיבוץ במועצה האזורית שער הנגב. הילד נפצע באורח אנוש, וכעבור זמן קצר נקבע מותו.

דניאל יובא למנוחות מחר (ראשון) בשעה 09:00 בבוקר בבית העלמין חבל שלום במועצה האזורית אשכול.

הילד שהה עם משפחתו בביתם בקיבוץ ולא הספיק להגיע למרחב המוגן. הוא נפצע פצעים אנושים, וצוותים של מגן דוד אדום קבעו את מותו.

הפצמ”ר פגע פגיעה ישירה בכלי רכב, ו-3 מהם נשרפו כליל.

הזרוע הצבאית של חמאס קיבלה עליה את האחריות לירי. מקורות ביטחוניים אומרים כי פצצת המרגמה שפגעה בדניאל טרגרמן נורתה מתוך בית ספר של אונר”א בשכונת זייתון בעזה.

הפגיעה בנחל עוז

הפגיעה בנחל עוז

הפגיעה בנחל עוז

איציק בר אור, חובש איחוד הצלה המתגורר בקיבוץ, סיפר לוואלה: “שמעתי ‘צבע אדום’ ומיד לאחר מכן פיצוץ מאוד קרוב. יצאתי החוצה מהבית שלי, שמעתי צעקות עזרה, רצתי לרכב והבאתי ציוד עזרה ראשונה. בסוף שורת הבתים שבה אני גר ראיתי עשן מיתמר מרכב. את הילד מצאנו בתוך הבית, ככל הנראה זו איזושהי פגיעת הדף. הוא סבל מפגיעת ראש קשה. שניות לאחר מכן הגיע צוות רפואה צבאי, והרופא בצוות קבע את מותו של הילד. ההורים והילדים הנוספים היו בבית, ברגע שקרה האירוע פינו אותם מהבית. כרגע יש בזירה צוותים גם של הצבא, גם של מד”א”.

שתי רקטות שנורו מרצועת עזה יורטו בערב שבת בשמי חולון.

לפני כן, כ-40 דקות לפני שבת, נשמעו אזעקות בגוש דן, בין היתר בערים תל אביב, חולון, בת ים, רמת גן, גבעתיים ובני ברק. רסיס נפל בדרום בתל אביב.

בסביבות 18:00 בערב נשמעה אזעקה גם באשדוד וביישובי המועצה האזורית חבל יבנה. מעט קודם לכן פגעה רקטה בבית בשדרות. שלושה בני אדם לקו בחרדה.

בשעה 15:30 התפוצצה רקטה בבית כנסת באשדוד. שלושה בני אדם נפצעו באורח קל מרסיסים: שני צעירים בני 26 ו-25 נפגעו בגפיים ופונו לבית החולים קפלן ברחובות.

אישה בת 40 נפצעה בפניה ופונתה לבית החולים באשקלון. כמו כן, 10 בני אדם שהיו במקום לקו בחרדה.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות