ח”כ שיקלי: תכריזו עלי כפורש? עם ישראל חכם, סוף האמת – לנצח

חבר הכנסת עמיחי שיקלי הגיב על האיומים מצד מפלגת ימינה להכריז עליו כפורש, בשל הצבעתו נגד התקציב: "עמוק בפנים, גם אתם יודעים, שמי שפרש מכל רמז לאידאולוגיה המקורית של ימינה, אלה אתם"
אריה ריבקינד
כ"ט חשון התשפ"ב / 04.11.2021 14:58

חבר הכנסת עמיחי שיקלי הגיב אחר הצהרים (חמישי) על האיומים מצד מפלגת ימינה להכריז עליו כפורש, בשל הצבעתו נגד התקציב.

מבהיל: 75% מהנפטרים מנגיף הקורונה עד גיל 60 לא היו מחוסנים

מעסיקים יכולים לקבל תמריץ כספי של עד 22,250 ש”ח. איך? כנסו

“עם ישראל חכם, והוא מבין היטב מי הם הפורשים האמיתיים. מי הציג מצג שווא והוליך שולל את בוחריו תוך שהוא מפר אחת-אחת את כל הבטחותיו.

“מי ניצל בציניות משפחות שכולות שמחו נגד שיתוף פעולה עם תומכי טרור – והקים איתם ממשלה. מי ספסר בזעקתם של תושבי הנגב וסופו שהלבין עשרות אלפי מבנים בלתי חוקיים ושילם דמי פרוטקשן ממשלתיים, בתמורה לתפקיד ראש הממשלה.

“מי גזל את קולם של רבבות אנשי המחנה הלאומי בלי להניד עפעף כדי להקים ממשלה פוסט ציונית, מי רצה יותר מדי להנהיג את עם ישראל אבל לעולם לא יזכה לכך באמת.

“אתם יכולים להמשיך לחגוג ולהכריז עלי כפורש, אבל עמוק בפנים, גם אתם יודעים, שמי שפרש מכל רמז לאידאולוגיה המקורית של ימינה, אלה אתם וסוף האמת – לנצח”.

אם אכן יוכרז כפורש, המשמעות מבחינתו של עמיחי שיקלי היא שהוא לא יוכל להתמודד במפלגה קיימת בבחירות הבאות. לכן, אם ירצה להישאר במערכת הפוליטית הוא ייאלץ להקים מסגרת חדשה.

במפלגת ימינה אמרו שהנושא נשקל, אך טרם התקבלה החלטה סופית.

על פי דיווח בחדשות 12, גורמים בימינה לא רואים טעם להמתין עוד עם המהלך, שמבחינתם גם יאותת לגורמים נוספים בקואליציה שלא תהיה סובלנות לגילויי מרדנות.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    ישראל
    04/11/2021 15:28
    עם
  1. עם ישראל חושב ששישליק עמא.