גנץ האשים: “נתניהו ניסה לחטוף את אזרחי המדינה. ניצחון שלי”

יו"ר כחול לבן לקראת ההצבעה על התקציב: "מי שניסה לפעול נגד האינטרסים של מדינת ישראל יושב כעת באופוזיציה, ומי שרוצים לקדם את האינטרסים של ישראל נמצאים בקואליציה ובתפקידי מפתח"
חרדים 10
כ"ח חשון התשפ"ב / 03.11.2021 16:34

יו”ר כחול לבן השר בני גנץ נשא בצהריים (רביעי) דברים בפתח ישיבת סיעתו והאשים את בנימין נתניהו ב”ניסיון חטיפה” – כשמנע את העברת התקציב בממשלה הקודמת.

מבהיל: 75% מהנפטרים מנגיף הקורונה עד גיל 60 לא היו מחוסנים

מעסיקים יכולים לקבל תמריץ כספי של עד 22,250 ש”ח. איך? כנסו

גנץ אמר: “נכנסנו לממשלה הקודמת כי חשבנו שבעת צרה, כל הישראלים ערבים זה לזה ושנדרש תקציב מדינה שיאפשר צמיחה והתמודדות עם הקורונה. במקום זה קיבלנו ניסיון של ראש הממשלה הקודם נתניהו ושותפיו, להמשיך ולגרור את ישראל לשיסוי, ולעוד מערכת בחירות, אך ורק מאינטרסים אישיים ומשפטיים. זה היה ניסיון חטיפה של אזרחי המדינה וצורכיהם.

”כעת הממשלה הנוכחית מעבירה תקציב שיאפשר התאוששות מהקורונה ומנופי צמיחה קדימה”, המשיך שר הביטחון. “זה ניצחון לסולידריות הישראלית ועדות לאחריות של מנהיגי הקואליציה כולם ובראשם שר האוצר ליברמן שבתקופה קצרה דאג להביא תקציב מאוזן ואחראי ביחד עם ראש הממשלה וכלל השרים.

”אני רואה בהעברת התקציב ניצחון אישי שלי, ניצחון לכחול לבן וניצחון לחברה הישראלית כולה מול מי שביקש למנוע תקציב מאזרחי ישראל. מי שניסה לפעול נגד האינטרסים של מדינת ישראל יושב כעת באופוזיציה, ומי שרוצים לקדם את האינטרסים של ישראל נמצאים בקואליציה ובתפקידי מפתח”.

גנץ הוסיף: “כשר הביטחון אני קובע שהתקציב שאנו מעבירים יאפשר לנו לפתח יכולות שהן קריטיות לקיומה של מדינת ישראל מול האתגרים ההולכים ומתפתחים, בעיקר מצד איראן, שממשיכה במירוץ החימוש הגרעיני, ממשיכה לשתול את זרעי הפורענות שלה בסוריה, בלבנון ובעזה. מול אלו אנו נמשיך לפעול ונדאג לגדוע את מנוע החמצן האיראני לטרור האזורי בכל מקום שירים את ראשו”.

 

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות