ישראל כ”ץ תוקף: מנסור עבאס הוא המקבילה של איסמעיל הנייה בעזה

שר האוצר לשעבר תוקף בחריפות את השותפות עם יו"ר רע"מ ומשווה אותו לרב המחבלים מרצועת עזה: "אלה השותפים של בנט וליברמן בקואליציה ובהעברת התקציב. עבורם מטילים מס עבאס על הציבור"
חרדים 10
כ"ח חשון התשפ"ב / 03.11.2021 10:03

ח”כ ישראל כ”ץ תוקף הבוקר (רביעי), בתכנית ‘קלמן ליברמן’, בחריפות את השותפות של התנועה האסלאמית בממשלת בנט-לפיד – וטען כי יו”ר רע”מ, מנסור עבאס, הוא המקבילה של איסמעיל הנייה בעזה.

פיקוד העורף בתרגיל גדול: אתם מוכנים לשעת חירום? כך תעשו זאת

מבהיל: 75% מהנפטרים מנגיף הקורונה עד גיל 60 לא היו מחוסנים

מעסיקים יכולים לקבל תמריץ כספי של עד 22,250 ש”ח. איך? כנסו

“עבאס הוא המקביל של הנייה בעזה, והבא בתור ברשימת רע”ם לכנסת זה עלא ג’אברין. אלה השותפים של בנט וליברמן באישור התקציב – עבורם מטילים מיסים רחבים ומיותרים. זו סכנה איומה לציביון המדינה בגלל התלות בעבאס. זו תנועה של רמייה, אני לא מאמין למילה של עבאס ולא מאמין להנייה.

“אלה השותפים של בנט וליברמן בקואליציה ובהעברת התקציב. עבורם מטילים מס עבאס על הציבור. עשרות מיליארדים משולמים להקמת תשתית של התנועה האיסלאמית בישראל וכספים מועברים גם לגופי הטרור של החמס בעזה”.

לדבריו, “במקום שהממשלה תטפל ביוקר המחיה היא עסוקה בהטלת מיסים וגזרות על תושבי המדינה ועל השכבות החלשות שמקפיצים את יוקר המחיה כדי לממן את התנועה האיסלמית ואת המחיר ישלמו כל אזרחי ישראל. אני צופה שאנשים וקבוצות רבות יצאו להפגין בשנה הקרובה ברחובות כי יהיה קשה להם לחיות כאן בגלל הזינוק ביוקר המחיה. נעשה ככל שניתן כדי למנוע את אישור תקציב הגזרות הנורא הזה”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות