אלפים הפגינו: ‘בנט גנב שלטון בלי קלאס ועבאס עקץ באפס מאמץ’

תחת הכותרת "תחזירו לנו את הדמוקרטיה", הפגינו אלפי אנשי ימין, שהניפו שלטים בגנות הממשלה ונפתלי בנט • רגב: "ממשלה שמשליטה טרור על אזרחיה"
חרדים 10
כ"ח חשון התשפ"ב / 03.11.2021 00:01

אלפים הגיעו הערב (שלישי) לכיכר הבימה בתל אביב כדי להשתתף בעצרת מחאה, תחת הכותרת “תחזירו לנו את הדמוקרטיה”, שקיימו מפלגות האופוזיציה במחאה על מדיניות הממשלה.

פיקוד העורף בתרגיל גדול: אתם מוכנים לשעת חירום? כך תעשו זאת

מבהיל: 75% מהנפטרים מנגיף הקורונה עד גיל 60 לא היו מחוסנים

מעסיקים יכולים לקבל תמריץ כספי של עד 22,250 ש”ח. איך? כנסו

חבר הכנסת עמיחי שיקלי אמר: “כוחות פוסט ציוניים הם שותפים בכירים לממשלה וכוחות אנטי-ציוניים איסלאמיסטיים סוחטים ממנה דמי פרוטקשן ממשלתיים שיעצימו את תהליכי הניכור, הבדלנות וההקצנה הלאומנית. השבוע אנחנו עומדים לחזות בשוחד הפוליטי המסואב ביותר בהיסטוריה של מדינת ישראל”.

ח”כ מירי רגב אמרה: “אין מדינה בעולם שהתנועה האיסלאמית יושבת בממשלה. במצרים, האחים המוסלמים יושבים בבית האסורים ובמדינת ישראל הם יושבים בבית המחוקקים, הודות לבנט ושקד. בנט הקים את הממשלה הפלסטינית הראשונה בהיסטוריה.

“נמשיך להגיע, להפגין ולמחות בדרך דמוקרטית. מפגיני השמאל, הצבועים האלה, הניפו דגלים שחורים, ואנחנו נניף את דגל מדינת ישראל, דגל כחול-לבן”.

היא הוסיפה: “אני בזה לאלה שמנסים להטיף לנו, שקוראים לנו צ’חצ’חים, מנשקי קמעות. אני מתגאה להיות משתטחת על קברים. הם קראו לנו אנשי החושך, אבל הם אנשי החושך ואנחנו אנשי האור. אנחנו נפיל את הממשלה המסוכנת הזאת. ממשלה שמשליטה טרור על אזרחיה. טרור של מיסים, טרור של מינויים, טרור של מס עבאס”.

חבר הכנסת צחי הנגבי אמר בנאומו: “הם קוראים לנו מסיתים, אמרו שההפגנה הזאת היא הפגנת הסתה. אנחנו לא נסלח על זה שהכפישו את ראש הממשלה דאז נתניהו, כשהלך לדבר בקונגרס האמריקני נגד הסכם הגרעין. היום – הם משותקים. חס וחלילה שלא יגידו שאנחנו מתערבים במדיניות ארצות הברית.

“לא נשכח שבזמן שלוחמי צה”ל הגנו עלינו בשומר חומות, כנופיות שרפו בתי כנסת ושרפו מסעדות. לעולם לא נקים ממשלה שתסתמך על התנועה האיסלאמית, זה ירד מסדר היום. אנחנו נחשוף את המזימות שלהם – הציבור התעורר”.

ח”כ קטי שטרית אמרה: “בנט גנב שלטון בלי קלאס ועבאס עקץ באפס מאמץ”.

“הכיכר בוערת! הימין בוער! עם ישראל מתעורר רגע לפני מכירת חיסול! הערב יצא לדרך מאבק ציבורי שיילך ויגדל עד שתעבור ממשלת הזדון מן הארץ!”, כתבה ח”כ לשעבר  אוסנת מארק בחשבון הטוויטר שלה.

 

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות