הסמינרים לבנט: ‘תרצה להיזכר כמי שפגע בפרנסת ילדים קטנים?’

הנהלת 'איגוד הסמינרים' שיגרה מכתב תחינה "בדם ובדמעות" לבנט: "הגעת לתפקיד ראש הממשלה כדי לתת יד לפגיעה אנושה בבנות ישראל? רוצים להאמין שתיטיב לשמוע תחינתנו" • הפרשן יעקב ריבלין: "שיפנו לעבאס. יש לו מאה מיליון. הוא לא יפנה אליהם אחר כך להכניס בת או נכדה"
אריה ריבקינד
כ"ז חשון התשפ"ב / 02.11.2021 17:40

מרימים ידיים? בניגוד למדיניות החרם החרדי נגד מי שמרן ראש הישיבה הגרי”ג אדלשטיין ומרן הגר”ח קנייבסקי מכנים “ממשלת הזדון” – הנהלת ‘איגוד הסמינרים’, הכוללת גם את מזכיר מועצת גדולי התורה של אגודת ישראל, שיגרה היום (שלישי) מכתב אל ראש הממשלה נפתלי בנט, בו הם מתחננים “בדם ובדמעות” כי ימנע את הפגיעה בתקציב הסמינרים.

פיקוד העורף בתרגיל גדול: אתם מוכנים לשעת חירום? כך תעשו זאת

מבהיל: 75% מהנפטרים מנגיף הקורונה עד גיל 60 לא היו מחוסנים

מעסיקים יכולים לקבל תמריץ כספי של עד 22,250 ש”ח. איך? כנסו

“מכיוון שהמפלגות החרדיות אינן בקואליציה כעת, תקציב שכבת הגיל האמורה ייפגע קשות מאחר שהוא אינו נכלל בספרה תקציב. המשמעות הישירה היא הגדלת העוני בחברה החרדית.

“שאלתנו אליך בכנות: האם אתה אכן רוצה להיות חתום על העמקת חוסר השיוויון בין המגזרים בישראל? האם הגעת לתפקיד ראש הממשלה כדי לתת יד לפגיעה אנושה  בטהרת בנות ישראל, וביכולת שלהן לעמוד לצד בעליהן האברכים? האם תרצה שכהונתך בראשות הממשלה תיזכר כזו שפגעה  בפרנסת ילדים קטנים?”

המנהלים מוסיפים: “אנו מלמדים זכות, שחוסר המידע משמש כאן גורם מרכזי. אנו רוצים להאמין שמכתבנו אליך בדם ובדמעות יפעל את פעולתו הנכונה, ותיטיב לשמוע את תחינתנו״.

המכתב נשלח עם העתקים לשר האוצר, שרת החינוך ושרת הכלכלה.

הפרשן יעקב ריבלין הגיב בחשבון הטוויטר שלו: “אני תמה על מנהלי הסמינרים. במקום לפנות לבנט שלא רואה חרדים ממטר שיפנו לעבאס. יש לו מאה מיליון שח שהוא רוצה להעביר לחרדים ומחפש יעדים. ושלא ידאגו. הוא לא יפנה אליהם אחר כך להכניס בת או נכדה”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    אז הסמינרים נמצאים עכשיו בצד השני שמבקש ומתחנן בדמעות..........
    03/11/2021 11:48
    משהיא
  1. אז הסמינרים נמצאים עכשיו בצד השני שמבקש ומתחנן בדמעות……….