המלחמה על איתן בירן: משפחת פלג ערערה על ההחלטה להשיבו לאיטליה

סבו של הילד מצד אימו: אין סיבה שהדיון בעניין המשך חייו של איתן - אזרח ישראלי שרוב בני משפחתו משני הצדדים מצויים בישראל ודוברים עברית - יתקיים באיטליה • פרקליטי הדודה: "מקווים כי בית המשפט המחוזי ידחה את הערעור"
חרדים 10
כ"ו חשון התשפ"ב / 01.11.2021 18:54

שמואל פלג, סבו של איתן בירן – בן ה-6 שניצל באסון הרכבל באיטליה, הגיש היום (שני) לבית המשפט המחוזי בתל אביב ערעור על פסק הדין של בית המשפט לענייני משפחה, לפיו יש להשיב את איתן לאיטליה בטענה שהוצא ממנה בניגוד לאמנת האג.

פיקוד העורף בתרגיל גדול: אתם מוכנים לשעת חירום? כך תעשו זאת

מבהיל: 75% מהנפטרים מנגיף הקורונה עד גיל 60 לא היו מחוסנים

מעסיקים יכולים לקבל תמריץ כספי של עד 22,250 ש”ח. איך? כנסו

לטענת משפחת פלג, משפחתה של אמו של איתן, בית המשפט בחר שלא להתייחס לנסיבות החריגות והתעלם ממה שהם מכנים פעולות חד צדדיות של דודתו של איתן.

בהודעה שפרסם שמואל פלג נאמר כי דודתו של איתן “פעלה בעורמה לכאורה מאחורי גבה של משפחת פלג האבלה כדי לזכות במשמורת”.

פלג הוסיף: “גם בימים האחרונים היא ממשיכה להפר בגסות הסכמות זמניות על הסדרי השהיה של איתן עם שתי המשפחות בארץ – ובכך מוכיחה שטובתה שלה עולה על זו של איתן. אין סיבה שהדיון בעניין המשך חייו של איתן – אזרח ישראלי שרוב בני משפחתו (משני הצדדים) מצויים בישראל ודוברים עברית – יתקיים באיטליה. נוצר הרושם שמי שבכל זאת עומד על כך, מונע ממניעים זרים”.

פרקליטיה של משפחת בירן, עורכי הדין שמואל מורן,אבי חימי ואלון עמירן מסרו בתגובה: ״פסק דינו של בית המשפט לענייני משפחה מדבר בעד עצמו, והוא יסודי, מבוסס, מעמיק ומלומד. אנו מקווים כי בית המשפט המחוזי ידחה את הערעור וכי כפי שקבע, ציפה וקיווה בית המשפט לעניני משפחה, איתן ישוב למשפחתו, לבית ספרו, ולמסגרות הטיפוליות שמהן נחטף וזאת באופן המהיר ביותר שניתן״.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות