הרבנים הראשיים של רוסיה ואיראן נפגשו עם האדמו”ר מסקווירא

האדמו"ר מסקווירא נפגש עם רבה הראשי של רוסיה הגאון רבי בערל לאזאר ורבה הראשי של איראן וחבר איחוד הרבנים במדינות האיסלם • קדם לביקור מפגש במונסי עם ידידים, שהתוועדו לראשונה בחייהם על הפעילות היהודית הגדולה באיראן
נתן פרל
כ"ו חשון התשפ"ב / 01.11.2021 16:35

משלחת חריגה בנופה של עיירת סקווירא בארה”ב, הופיעה אתמול (ראשון) לפגישה עם האדמו”ר מסקווירא – במסגרת מסע ביקורי רבנים ובני הקהילה יוצאי איראן שהיגרו לארה”ב.

פיקוד העורף בתרגיל גדול: אתם מוכנים לשעת חירום? כך תעשו זאת

מבהיל: 75% מהנפטרים מנגיף הקורונה עד גיל 60 לא היו מחוסנים

מעסיקים יכולים לקבל תמריץ כספי של עד 22,250 ש”ח. איך? כנסו

האדמו”ר קיבל את המשלחת, שהורכבה מרבה הראשי של רוסיה הגאון רבי בערל לאזאר, רבה הראשי של איראן וחבר איחוד הרבנים במדינות האיסלם הרב יהודה גראמי, ואיש החינוך הרה”ח רבי זלמן לייב מרקוביץ.

לצדו של האדמו”ר ישבו כל ארבעת בניו, ובמשך שעה ארוכה התעניין על מצבם של יהודי איראן, על המוסדות הקיימים ועל אלו שמתוכננים להיבנות ולהתפתח.

קורת רוח מיוחדת הייתה לאדמו”ר, כששמע על הקשר המתמיד מזה שנים רבות עם רבה הראשי של רוסיה, זאת בנוסף למשלחות של רבנים צעירים מאיראן המגיעים למוסקבה מדי תקופה ללימודי שחיטה וניקור, ומתמקצעים בהנהגת הקהילות באיראן.

קדם לביקור זה מפגש שנערך במונסי עם ידידים רבים, שהתוועדו לראשונה בחייהם על הפעילות היהודית הגדולה, שרק לאחרונה נפתח סדק צר על חייהם היהודיים ומוסדות היהודים הפועלים במקום.

המשתתפים שמעו מפי הרב גראמי והרב מרקוביץ על הקורה בין יהודי איראן.

את המסע ארגנו אנשי המרכז לענייני חינוך, בראשות הרה”ח הרב משה קוטלרסקי, העומדים בקשר קבוע עם הרב גראמי.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות