שקד על הקלטות: ‘הייתי עצבנית, יאיר לפיד ראוי להיות ראש ממשלה’

שרת הפנים הגיבה לראשונה להקלטות שנחשפו בחדשות 12 שבהן יצאה נגד לפיד וגנץ: "היו תדרוכים נגדי של כמה מראשי הקואליציה - וזו הייתה התגובה שלי בשיחה סגורה" • לדבריה, לפיד ראוי להיות ראש ממשלה - ושיבחה את עבודתו במשרד החוץ
חרדים 10
כ"ה חשון התשפ"ב / 31.10.2021 21:22

שרת הפנים איילת שקד הגיע הערב (ראשון) ל’תוכנית חיסכון’ בקשת 12 והגיבה להקלטות שחשף עמית סגל בחדשות 12, בהן  מתחה ביקורת חריפה על שניים משותפיה הבכירים לממשלה – שר החוץ יאיר לפיד ושר הביטחון גנץ.

פיקוד העורף בתרגיל גדול: אתם מוכנים לשעת חירום? כך תעשו זאת

מבהיל: 75% מהנפטרים מנגיף הקורונה עד גיל 60 לא היו מחוסנים

מעסיקים יכולים לקבל תמריץ כספי של עד 22,250 ש”ח. איך? כנסו

“אני לא מתכוונת להתייחס להקלטות משיחות סגורות, בטח לא כשאני עצבנית. להקליט מישהו בשיחה סגורה זה דבר בזוי ושפל. אני דיברתי עם גנץ ולפיד והעניין הזה מאחורינו. אני לא אתייחס להקלטות כי איני לא אתן פרס למי שמועל באמון”, אמרה שקד.

היא הוסיפה: “שהצופה הממוצע יחשוב אם הוא היה מוכן שיקליטו אותו בשיחה סגורה עם אחד החברים או בני המשפחה שלו. באותה סיטואציה, קמתי בבוקר והיו תדרוכים נגדי של כמה מראשי הקואליציה וזו הייתה התגובה שלי בשיחה סגורה”.

לדבריה, “לפיד עושה עבודה טובה כשר חוץ, יש הישגים למדינת ישראל בחודשים האחרונים. היו בהקלטות גם מחמאות ללפיד שלא שידרתם עכשיו”.

לשאלה האם לפיד ראוי להיות ראש ממשלה – השיבה שקד: “בהחלט כן. אם הממשלה תעבוד טוב ואנחנו נוכל ליישם את האידאולוגיה שלנו ולשמור עליה. כל עוד הממשלה תתפקד טוב היא תמלא את ימיה. האתגר של העברת התקציב השבוע הוא קריטי למדינת ישראל”.

 

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות