ילדה נרדמה באוטובוס – והנהג הוריד אותה מייבבת ב’שום מקום’

רות, ילדה בת 10, חזרה בשעת לילה מבית שמש לביתה במודיעין עילית - ונרדמה • נהג האוטובוס לא ביצע סריקה בתום הנסיעה - ויצא לירושלים • כשמשפחתה המודאגת התקשרה לטלפון שלה והעירה אותה - רות נכנסה להיסטריה • ומה עשה הנהג? הוריד אותה 'בוכה מפחד' אחרי חשמונאים
ישראל יוספי
כ"ה חשון התשפ"ב / 31.10.2021 20:14

ביום חמישי האחרון, בשעה 21:45 בערב, נסעה רות, ילדה בת 10 מבית שמש לעיר מגוריה מודיעין עילית.

פיקוד העורף בתרגיל גדול: אתם מוכנים לשעת חירום? כך תעשו זאת

מבהיל: 75% מהנפטרים מנגיף הקורונה עד גיל 60 לא היו מחוסנים

מעסיקים יכולים לקבל תמריץ כספי של עד 22,250 ש”ח. איך? כנסו

במהלך הנסיעה נרדמה רות. כשבני משפחתה צלצלו אליה כדי להבין מדוע לא הגיעה הביתה, התברר שהיא נרדמה ולא ירדה בתחנה.

נהג האוטובוס, שנהג מטעם חברה קבלנית בשירות חברת קווים – כבר היה בדרכו לירושלים. הוא היה אמור לבצע סריקה באוטובוס בתום הנסיעה הקו, אולם לא עשה זאת – והמשיך לביתו בבירה.

המשפחה ביקשה לשוחח עם הנהג – שצעק: ‘תבואו לקחת אותה מירושלים’.

במהלך הדין ודברים בין בני משפחתה של רות לבין הנהג, הם ביקשו שיעצור היכן שהוא נמצא וימתין מספר דקות עד שיגיעו. הנהג התנגד.

רות אומרת בשיחה עם חרדים 10, בקול רועד: “פחדתי מאוד. הכל היה חשוך, הנהג התחיל לצעוק עליי: ‘תרדי מהאוטובוס’, ודחף אותי החוצה”.

דוד, אחיה של רות, מספר לחרדים 10:  “הנהג סיים את המסלול ולא עשה סריקה כנדרש בדרכו חזרה לירושלים. התקשרנו לילדה וגילנו שנרדמה. הילדה נכנסה להיסטריה. בקשנו ממנה שתביא לנו את הנהג. הנהג כעס ולא היה מוכן לדבר איתנו, וצעק על הילדה שתרד מהאוטובוס. הילדה ממש פחדה ובכתה שהיא לא מכירה את המקום.

״הנהג הוריד אותה אחרי היישוב חשמונאים, תוך כדי שהיא בוכה מפחד שהיא לא מכירה את המקום, והנהג לא מוכן לדבר איתנו. כשדברנו עם החברה, התגובה הייתה: ‘הנהג לא בייבי סיטר'”.

בני המשפחה הגיעו למקום עם מונית ואספו את הילדה.

מבעל החברה הקבלנית רפי סיונוב אמר בתגובה לחרדים 10: “יש תלונה מסודרת במשרד התחבורה ויש להם את כל הפרטים. ויש לקווים את כל הפרטים”.

מחברת קווים נמסר בתגובה לחרדים 10: “כפי שמצוין בפנייה, מדובר בחברת תגבור שמספקת שירות עבור החברה. ב’קווים’ פועלים לבירור פרטי המקרה המדובר מול החברה החיצונית”.

הדפס כתבה

6 תגובות

הוסף תגובה חדשה
    לשלוח ילדה בגיל 10 לבד זה פשע .
    31/10/2021 21:11
    פשע
  1. פשע

    • שושי   01/11/2021 15:02

      לקחת את הקורבן ולהגיד שזה פשע, זה עצמו פשע!!!!
      הילדה בת 11 נוסעת באוטובוס עם אנשים חרדים, זה מאד מקובל!!!

  2. ילדה נרדמה באוטובוס
    31/10/2021 22:35
    שושי
  3. סיפור נורא!!! איזה חוסר אנושיות של נהג!!! חייבים לדאוג שמקרה כזה לא ישנה!!! הילדה חברה של בתי ונמצאת בטראומה מאז הארוע. אחריות הנהג לבדוק בסוף המסלול שהאוטובוס ריק מנוסעים. אם הנהג היה עושה זאת, הייתה יורדת בתוך העיר ולא באמצע שום מקום בשעה מאוחרת.
    עוד נקודה למחשבה: כנוסעים חשוב להיות עירניים ולשים לב לקורה סביבנו…לעיתים אני נתקלת בצעירים שנוסעים לבד, בשעות מאוחרות ונרדמים. ברור שאין זה מחובתנו , אך מן הראוי כי בכניסה לעיר ינסו להעיר בעדינות ולוודא שלא יפספסו את התחנה שאמורים לרדת בה.

  4. גועל נפש!!
    01/11/2021 00:25
    אבנר
  5. בושה וחרפה של הנהג ושל החברה.. “הוא לא בייביסיטר”… מי עונה כזו תשובה לילדה בת עשר מפוחדת באמצע הלילה עם גבר זר באמצע שומקום?? מה האטימות הזו? ודווקא בתקופה שהמודעות נגד תקיפות כל כך עולה… ממש התנהגות לא לעניין. מומלץ לפנות לתביעות קטנות נגד החברה, רק ככה ילמדו לא לזלזל בחברה שלנו.

  6. עיוות
    01/11/2021 15:03
    ריקי
  7. לקחת את הקורבן ולהגיד שזה פשע, זה עצמו פשע!!!!
    הילדה בת 11 נוסעת באוטובוס עם אנשים חרדים, זה מאד מקובל!!!

  8. עצה מעשית
    03/11/2021 19:46
    שלי
  9. לשמור כל תיעוד של האירוע
    להגיש 2 תלונות
    1 נגד הנהג
    2 נגד החברה
    לדרוש פיצויים וחקיקה מהירה בחוק
    ניתן להיעזר בשליחת כל הנ”ל לאתר 15 דקות. משרד התחבורה וחברי הכנסת השליחים שלנו….