סמוטריץ’ למנסור עבאס: “תכין תיק למעצר” • אמסלם: גדול המסוכנים

יו"ר הציונות הדתית רמז כי קיים מידע מפליל על קשר בין ראש מפלגת רע"מ לארגון הטרור חמאס: "רשויות הביטחון והחוק ייאלצו להיכנס לעניין" • ח"כ דודי אמסלם ברדיו 103: "מנסור עבאס הוא גדול המסוכנים למדינת ישראל"
חרדים 10
כ"ה חשון התשפ"ב / 31.10.2021 10:33

יו”ר הציונות הדתית, ח”כ בצלאל סמוטריץ’, תקף היום (ראשון) בחריפות את יו”ר מפלגת רע”מ, ח”כ מנסור עבאס, ורמז כי קיים מידע המפליל אותו בקשר עם ארגוני טרור.

פיקוד העורף בתרגיל גדול: אתם מוכנים לשעת חירום? כך תעשו זאת

מבהיל: 75% מהנפטרים מנגיף הקורונה עד גיל 60 לא היו מחוסנים

מעסיקים יכולים לקבל תמריץ כספי של עד 22,250 ש”ח. איך? כנסו

סמוטריץ’ צייץ בחשבונו בטוויטר בתגובה לציוץ של עבאס, שבו תקף את הביקורת נגד מפלגתו בעקבות חשיפה של אילה חסון, כי בכיר מפלגת רע”מ נפגש עם אנשי חמאס בעזה, ואף קיבל מחמאות מאחד מראשי ארגון הטרור.

“שבוע טוב מנסור”, כתב סמוטריץ. “מבין את ההיסטריה. השקרים שלך מתחילים להיחשף. וזו רק ההתחלה. הפרסום של אילה חסון הוא רק קצה הקרחון. הקשרים שלך ושל בכירי מפלגתך והתנועה האסלאמית עם חמאס וטרור ייחשפו עוד ועוד בקרוב, וייאלצו גם את רשויות הביטחון והחוק להיכנס לעניין. תכין תיק למעצר”.

בציוץ של חבר הכנסת עבאס נכתב: “בפתח שבוע גורלי לטובת המדינה ואזרחיה, נתניהו מגייס את כל זרועותיו לקמפיין הסתה, הכפשה, פילוג והאשמות שווא. כל זה לא יצליח. אזרחי המדינה מאמינים אך ורק לרשויות החוק, שנתניהו עמל במשך שנים כדי להחלישן. אבו יאיר, אתה מוזמן לפנות לרשויות החוק במקום לעסוק בהדלפות ותדרוכים שקריים”.

ח”כ דודי אמסלם אמר הבוקר ברדיו 103: “מנסור עבאס הוא גדול המסוכנים למדינת ישראל. הוא לא בא לגיבושון של הממשלה כי לא בא לו, הוא מצפצף עליהם”.

 

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות