תחקיר: אדריכל ההסכמים של רע”מ עם בנט והקשרים עם חמאס • צפו

תחקיר מטלטל של איילה חסון בחדשות 13: שני חברים ברע"ם, שאחד מהם ממנסחי ההסכם הקואליציוני, נועדו ברצועת עזה עם גורם בארגון הטרור חמאס, כחלק מכנס של עמותת 'סיוע 48' • השניים מנהלים את הגוף, ובאירוע הודה פעיל החמאס לעמותה
חרדים 10
כ"ה חשון התשפ"ב / 30.10.2021 22:19

פורום ‘בוחרים בחיים’ של המשפחות השכולות יחד עם ארגון ‘עד כאן’ חשף במהלך סוף השבוע בערוץ 13 כיצד גורמים בתנועה האסלאמית – בכירים במפלגת רע”מ שהיו מאדריכלי ומנסחי ההסכם הקואליציוני של המפלגה – פעלו להעברת כספים לממשלת חמאס דרך עמותת ‘סיוע 48’, באופן שמעלה סימני שאלה לגבי ייעודם של הכספים הקואליציוניים שיועברו לרע”מ באישור התקציב.

פיקוד העורף בתרגיל גדול: אתם מוכנים לשעת חירום? כך תעשו זאת

מבהיל: 75% מהנפטרים מנגיף הקורונה עד גיל 60 לא היו מחוסנים

מעסיקים יכולים לקבל תמריץ כספי של עד 22,250 ש”ח. איך? כנסו

מהתחקיר עולה, כי ראזי עיסא –  בכיר במפלגת רע”מ, שמשמש בין היתר כיו”ר האסיפה הכללית של התנועה האסלאמית הקובע את רשימת רע”מ לכנסת והינו חבר במועצת השורא – ביקר בעזה בתפקידו כמנכ”ל עמותה המכונה ‘סיוע 48’.

מהתחקיר עולה, כי בביקורו בעזה ל נפגש עם ראזי חאמד, בכיר חמאס שאף הודה לעמותה על תרומתה לרצועת עזה.

בנוסף, נחשף כי מנהלת העמותה בטול-כרם היא אזהאר שחרור, אחות המחבל מהפיגוע במלון פארק שיושב בכלא הישראלי 29 מאסרי עולם על רצח הישראליים בפיגוע. בעלה ובנה הם חלק מהג’יהאד האיסלמי.

עוד נחשף בתחקיר, כי בכירי אגף התקציבים באוצר ניהלו את המו”מ הקואליציוני עם רע”מ במשרדים של העמותה המפוקפקת בכפר קאסם, כשעיסא משמש בתור שושבין ואדריכל המו”מ הקואליציוני.

עובדות מדאיגות אלו מעלות את החשד שנתח משמעותי מהתקציבים המיוחדים שהובטחו למפלגת רע”ם בתקציב המדינה החדש ככל ויועברו כמתכונתם הנוכחית, יכול ויועברו בצורה ישירה או עקיפה לארגוני קש מטעם רע”מ ומשם יזרמו לגורמים עוינים בהם גם תנועת הטרור חמאס בעזה.

מפורום ‘בוחרים בחיים’ של המשפחות השכולות, אשר ערכו את התחקיר המקיף, נמסר בתגובה: “במשך חודשים רבים אנו מתריעים כי הממשלה הנוכחית תלויה בגורמי טרור. מדאיג מאד שתקציב המדינה שצפוי לעבור השבוע, אינו מפוקח, וחלק מכספי המיסים של אזרחי ישראל עומדים לעבור לרוצחי ילדינו. אנו מפצירים בחברי הכנסת והשרים לחזור בהם משיתוף הפעולה עם תומכי הטרור שבכנסת”.

גלעד אך, מנכ”ל ארגון ‘עד כאן’, אשר ארגונו ערך את התחקיר המקיף, מסר בתגובה: “פעם ראשונה בהיסטוריה של מדינת ישראל שמשלם המיסים הישראלי מממן ארגון טרור שאחראי לרצח ישראלים. אסור שתקציב המדינה יעבור במתכונתו הנוכחית בה הוא מזרים מיליארדים לתנועה האסלאמית.

“אנו קוראים למרכיבים הציוניים שעדיין נמצאים בקואליציה לעצור את מחול השדים הזה ולפעול לתיקון המצב. עוד לא מאוחר”.

תגובת הציונות הדתית לתחקיר של אילה חסון על קשריה של מפלגת רע”מ והתנועה האסלמית עם החמאס:

“קשריה של רע”מ והתנועה האסלמית עם חמאס היו ידועים גם לבנט ושקד עוד לפני הבחירות. לכן הם יצאו בכל תוקף נגד רע”מ, לפני שהיא סללה את דרכו של בנט לראשות הממשלה.

האינטרסים הפוליטיים האישיים של בנט, שקד ואנשי ימינה גורמים נזק אסטרטגי חסר תקדים שלא יסלח.

מאות מליונים יעברו ממשרד הפנים לתקציבן השוטף של הרשויות הערביות, מתוך ידיעה שהכסף הזה ימצא את דרכו לארגוני התנועה האסלמית ולחמאס ולתמיכה בטרור.

אם יש בקרב המפלגות הציוניות של הקואליציה אדם אחד שעוד נשארו לו קווים אדומים, ביכולתו למנוע את העברת התקציב ולעצור את ההתאבדות הלאומית הזו”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    בקשה מחרדים 10
    31/10/2021 11:16
    חנן
  1. תביאו את התגובה של ניר איירבך ואם הוא לא מגיב תגידו שהוא לא מגיב