ומי האורח בכינוס השלוחים העולמי של חב”ד? רבה הראשי של איראן

בשבת יתארח הרב הראשי של הרפובליקה האיסלאמית בשכונת קראון הייטס. בליל שבת יתפלל בחדרו של הרבי מליובאוויטש, וביום השבת ישא דברים, יתוועד וימסור שיעור בבית הכנסת 'אנשי ספרד'
נתן פרל
כ"ג חשון התשפ"ב / 29.10.2021 12:27

רבה הראשי של איראן, הרב יהודה גראמי, יהיה אורח ב’באנקט’ כינוס השלוחים העולמי של חב”ד, שיתקיים ביום ראשון בניו יורק.

פיקוד העורף בתרגיל גדול: אתם מוכנים לשעת חירום? כך תעשו זאת

מבהיל: 75% מהנפטרים מנגיף הקורונה עד גיל 60 לא היו מחוסנים

מעסיקים יכולים לקבל תמריץ כספי של עד 22,250 ש”ח. איך? כנסו

בשבת יתארח הרב הראשי של הרפובליקה האיסלאמית בשכונת קראון הייטס. בליל שבת יתפלל בחדרו של הרבי מליובאוויטש, וביום השבת ישא דברים, יתוועד וימסור שיעור בבית הכנסת ‘אנשי ספרד’ בראשות הרב אליעזר אבצן.

אתמול – יומו השני של כינוס השלוחים העולמי – הגיע רבה הראשי של איראן לביקור רשמי ברשת מוסדות החינוך ‘אור אבנר’ בשכונת קווינס. את פניו קיבלה משלחת של ראשי ונכבדי הקהילה, בראשות הרב הראשי ליהדות בוכרה בארה”ב הגאון רבי ברוך בבייב, שהציג בפני האורח הנכבד את חברי בין הדין הקהילתי ולשכת בית הדין.

הרב גארמי סיפר לתלמידים, כי באיראן מתקיימים חיי קהילה יהודיים ללא הפרעה: כ-20 אלף יהודים מתגוררים ברחבי המדינה, בית הכנסת מלא מפה אל פה בליל שבת במאות מתפללים, ומוסדות החינוך מלאים בתלמידים ובתלמידות.

במרכז הקהילתי של יהודי בוכרה, השוכן בבניין מפואר ברובע קווינס, הוא התרשם מהיכל התפילה המפואר, מארון הקודש רחב הידיים בו שוכנים ספרי תורה מהודרים כפי המורשת של יהדות בוכרה.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות