“נזריק לך רעל”: המשטרה חוקרת האיומים על חיי ד”ר אלרעי פרייס

מאיר פרייס צייץ ישירות למפכ"ל ולשר לביטחון הפנים: "יש איומים קונקרטיים על חיי אשתי" - והתגובה של המשטרה לא איחרה לבוא • פרופ' אש: "השיח האלים והמסית הוא פלילי, הרסני ומסוכן"
חיים טוויל
כ"ב חשון התשפ"ב / 28.10.2021 20:37

המשטרה הודיעה הערב (חמישי) כי היא חוקרת פרסומים ברשתות החברתיות שכללו איומים על חייה של ד”ר שרון אלרעי פרייס.

מבהיל: 75% מהנפטרים מנגיף הקורונה עד גיל 60 לא היו מחוסנים

מעסיקים יכולים לקבל תמריץ כספי של עד 22,250 ש”ח. איך? כנסו

“אנו מאשרים כי היום נפתחה חקירה במשטרת ישראל, בעקבות תלונה שהוגשה על ידי קב”ט משרד הבריאות, אודות פרסומים ברשתות חברתיות נגד דר’ אלרועי פרייס”.

מדובר בארבע תלונות שונות שהוגשו בעקבות האיומים בחודשים האחרונים, ומחלקת הסייבר של מחוז החוף מופקדת על ניהול החקירה.

“אנו רואים בחומרה כל פרסום המופנה נגד עובדי ציבור בכלל, ועל רקע תפקידם הציבורי בפרט. נפעל בכל האמצעים העומדים לרשותנו במטרה למצות הדין עם החשודים”, מסרה המשטרה.

החקירה מגיעה לאחר שמוקדם יותר היום מאיר פרייס הזהיר בציוץ בחשבון הטוויטר שלו כי אשתו מאויימת – וכי קיימת סכנה ממשית לחייה: “משטרת ישראל, כבוד השר. פונה אליכם ישירות. יש איומים קונקרטיים על חיי אשתי. אתם יודעים את זה, יש הודעות ברשתות, יש מספרי טלפון, יש שיחות איום מפורשות. החומר אצלכם. זה הזמן לפעול, עכשיו לפני שיהיה מאוחר מידי!”

אחרי הציוץ של פרייס פנה קצין הביטחון במשרד הבריאות למשטרה, שהחליטה כאמור לפתוח בחקירה.

לפי דיווח ב’כאן חדשות’, כל צמרת משרד הבריאות, מאויימת על ידי מתנגדי החיסונים.

גם מנכ”ל משרד הבריאות, פרופ’ נחמן אש קיבל הודעות בהן נכתב: “שלום נחמן אש, ימח שמו. הייתי רוצה מאד שתיתן לי את העונג להזריק לך את זריקת הרעל של פייזר, ובכך לקיים את מצווה חשובה של מחיית עמלק”.

רעיית נשיא המדינה, מיכל הרצוג, נשאה דברים באירוע השנתי של “פורום דבורה: נשים במדיניות חוץ וביטחון לאומי” ובפתח דבריה גינתה את האיומים וההסתה נגד ד”ר שרון אלרעי-פרייס – ואמרה: ״בראשית דברי הערב אני ממש מרגישה צורך מיוחד, ובמיוחד בפורום הזה, קודם כל לחזק ולחבק מרחוק את ד״ר שרון אלרעי- פרייס. אני חושבת שלא ייתכן שעובדת ציבור מהמעלה הראשונה שעובדת עבור כולנו תספוג איומים ודברי נאצה שכאלה, אני מחזקת אותה מאוד. ובכלל עובדי מערכת הבריאות עושים לילות כימים במיוחד בימים אלה במשבר הקורונה ואני רוצה להודות להם ולהצדיע להם מכאן.״

מנכ”ל משרד הבריאות פרופ’ נחמן אש פרסם הודעת גינוי לדברים הקשים שהופנו כלפי אלרעי פרייס: “השיח האלים והמסית בימים האחרונים נגד ד”ר שרון אלרעי פרייס הוא פלילי, הרסני, מסוכן וחייב להיפסק מיד! אנחנו פועלים כעת מול הגורמים הרלוונטיים, על מנת להביא למיצוי הדין מול מובילי האלימות חסרת הגבולות הזו”.

בעקבות הדברים שפרסם מאיר פרייס, ארגון רופאי המדינה פסם הודעת תמיכה בד”ר אלרעי-פרייס וקרא להתערבות המשטרה: “לא ייתכן כי עובד ציבור יחשוש לחייו. יש לפעול להפסקת ההסתה ולמצות את הדין עם המסיתים. ללא פעולה תקיפה זה ייגמר רע”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות