בנט למקורביו: “הרוטציה עם לפיד לא תתקיים, הממשלה תתפרק”

נפתלי בנט אמר בשיחות סגורות כי לדעתו הממשלה תתפרק בין התקציב לבין מועד החילופים עם יו"ר יש עתיד - ממגוון סיבות לשכתו: "ציטוטים שונים מתקופות שונות, שנאמרו כהערכה בלבד" • שקד בהקלטות אתמול: "לא יודעת. נחכה עוד שנתיים ונראה. זה תלוי אם יש משבר, אין משבר"
חרדים 10
כ"ב חשון התשפ"ב / 28.10.2021 20:28

נפתלי בנט אמר בשיחות סגורות עם מקורביו באחרונה, כי להערכתו יאיר לפיד לא יחליף אותו בתפקיד – והממשלה לא תחזיק עד למועד בו אמורה להתקיים הרוטציה ביניהם. כך דיווח הערב (חמישי) עמית סגל בחדשות 12.

מבהיל: 75% מהנפטרים מנגיף הקורונה עד גיל 60 לא היו מחוסנים

מעסיקים יכולים לקבל תמריץ כספי של עד 22,250 ש”ח. איך? כנסו

על פי הדיווח, בשיחות המדוברות אמר בנט: “יש סיכוי טוב שהרוטציה לא תממש. אני מעריך שלא תתקיים, והממשלה תתפרק בסבירות לא מבוטלת בין העברת התקציב לבין מועד החילופים ממגוון סיבות”.

מלשכת בנט נמסר: “כפי שאמר מן הרגע הראשון – ראש הממשלה בנט יקיים את הסכם הרוטציה במלואו. השותפות עם רה”מ החליפי ושר החוץ, יאיר לפיד, מתבססת על אמון הדדי ועל הגינות.

“לקראת העברת התקציב, שמבטיח את יציבות הממשלה, מתפרסמים, כצפוי, ציטוטים שונים מתקופות שונות, שנאמרו כהערכה בלבד. התקציב יעבור והשותפות תימשך”.

אמש פורסם כי שרת הפנים איילת שקד סקפטית גם היא באשר לאפשרות שיאיר לפיד יתמנה לראש הממשלה בפועל במסגרת הרוטציה – והשמיעה מילים קשות על חבריה לממשלה.

בהקלטות שפורסמו בחדשות 12 אמרה שרת הפנים: “לפיד אדם שטחי – כל שבוע עושה פיגוע ונפתלי מחלץ, ואף אחד לא יודע”.

על שר הביטחון בני גנץ אמרה שקד: “גנץ יפרק את העסק. הוא בכלל לא ראש ממשלה. יותר גרוע מלפיד. עוד יותר גרוע, אני לא יודעת”.

שקד טענה כי שר החוץ לפיד עושה פיגועים מדיניים, כלשונה. “הוא עשה את זה איזה שלוש פעמים – מול הירדנים, מול האמריקנים, ומול… ונפתלי חילץ. חד משמעית”.

על הרוטציה של בנט ולפיד בראשות הממשלה, שרת הפנים לא אופטימית במיוחד: “על זה אין לי תשובה. לא יודעת מה יהיה. נחכה עוד שנתיים ונראה. זה תלוי אם יש משבר, אין משבר. נראה”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות