על חם: הפורץ מאלעד התחבא מתחת לערימת חליפות עם 35 אלף ש”ח

תושב אלעד כבן 25, פרץ לחנות הלבשה בבני ברק המשתרעת על פני 4 קומות • מתנדבי 'השומרים' שהוזעקו הצליחו ללכוד אותו לאחר חיפוש של יותר מ-20 דקות • החשוד הודה במעשים ועוכב בידי המתנדבים עד להגעת כוח משטרה
חיים טוויל
כ"ב חשון התשפ"ב / 28.10.2021 14:19

הלילה (חמישי), מעט לאחר חצות, התקבל דיווח במוקד ארגון ‘השומרים’ מתושב העיר, על אדם חשוד שמסתובב בצורה מחשידה באזור רחוב אחיעזר בעיר.

מבהיל: 75% מהנפטרים מנגיף הקורונה עד גיל 60 לא היו מחוסנים

מעסיקים יכולים לקבל תמריץ כספי של עד 22,250 ש”ח. איך? כנסו

מתנדבים שהגיעו לזירה זיהו את החשוד והחלו לעקוב אחריו. לאחר מעקב של כחצי שעה, הבחינו בחשוד כשהוא מנסה לפרוץ לדלת צדדית של חנות הלבשה הממוקמת באזור.

לאחר שהצליח לפרוץ את הדלת, נכנס פנימה תוך שהוא נועל את דלת החנות אחריו. המתנדבים שהמתינו במקום יצרו באופן מיידי קשר עם בעל החנות, שנשאר עם המתנדבים בקו פתוח, ודיווח להם שהוא אכן רואה את הפורץ מסתובב בחנות וגונב כסף מהקופות.

מתנדבים נוספים שהוזעקו לזירה החלו לסרוק את הבניינים והרחובות הסמוכים, כדי לאתר תצפיתנים ולמנוע בריחה של החשוד. כמו כן התפרסו המתנדבים בבניין החנות שמשתרעת על פני 4 קומות.

לאחר מספר דקות, כאשר הגיע בעל החנות, הוא פתח אותה בפני המתנדבים כדי שיכנסו פנימה ויעכבו את החשוד.

לאחר חיפוש של יותר מ-20 דקות, אותר הפורץ כשהוא מתחבא מתחת לערימת חליפות בקומה השלישית, כשלידו שקית עם 35,000 ש”ח כסף מזומן וכפפות.

החשוד – תושב אלעד כבן 25, הודה במעשים ועוכב במקום בידי מתנדבי הארגון עד להגעת כוח משטרה.

בלשים של מרחב דן שהגיעו למקום עצרו את החשוד והובילו אותו לתחנת המשטרה. בהמשך יוחלט האם להביאו בפני שופט לצורך הארכת מעצרו.

בעל המקום שעקב מקרוב אחר פעילות המתנדבים דרך מצלמות האבטחה, הודה לעשרות המתנדבים שפעלו במשך כשעה, וחתרו למגע עם הפורץ תוך שהוא מדגיש את תועלת מתנדבי ‘השומרים’ בעיר.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות