בעלה של ד”ר אלרעי פרייס: “יש איומים על חיי אשתי, תפעלו מיד”

מאיר פרייס, בעלה של ראש שירותי בריאות הציבור, צייץ בטוויטר: "יש איומים קונקרטיים על חיי אשתי. אתם יודעים את זה, יש הודעות ברשתות, יש מספרי טלפון, יש שיחות איום מפורשות. החומר אצלכם. זה הזמן לפעול"
חיים טוויל
כ"ב חשון התשפ"ב / 28.10.2021 12:52

מאיר פרייס, בעלה של ראש שירותי בריאות הציבור, ד”ר שרון אלרעי פרייס, קרא הבוקר (חמישי) למשטרת ישראל ולשר לביטחון הפנים, עמר בר לב, לפעול מיד – בעקבות איומים על חייה של רעייתו.

מבהיל: 75% מהנפטרים מנגיף הקורונה עד גיל 60 לא היו מחוסנים

מעסיקים יכולים לקבל תמריץ כספי של עד 22,250 ש”ח. איך? כנסו

בציוץ בשפרסם בחשבון הטוויטר שלו כתב פרייס: “משטרת ישראל, כבוד השר. פונה אליכם ישירות. יש איומים קונקרטיים על חיי אשתי. אתם יודעים את זה, יש הודעות ברשתות, יש מספרי טלפון, יש שיחות איום מפורשות. החומר אצלכם. זה הזמן לפעול, עכשיו לפני שיהיה מאוחר מדי!”

מהמשטרה נמסר:  אנו מאשרים כי היום נפתחה חקירה במשטרת ישראל, בעקבות תלונה שהוגשה ע”י קב”ט משרד הבריאות, אודות פרסומים ברשתות חברתיות נגד דר’ אלרועי פרייס. אנו רואים בחומרה כל פרסום המופנה נגד עובדי ציבור בכלל ועל רקע תפקידם הציבורי בפרט, נפעל בכל האמצעים העומדים לרשותנו במטרה למצות הדין עם החשודים.

ד”ר שרון אלרעי-פרייס אמרה בראשית השבוע, בריאיון לקלמן ליבסקינד ואסף ליברמן ברשת ב’,  כי היא סופגת איומים ומתקפות ברמה יומיומית בידי מתנגדי חיסונים ואף נערכות הפגנות מתחת לביתה.

“זה מגיע אליי גם באופן אישי. מטיחים בי כל מיני האשמות. מתנגדי חיסונים תוקפים אותי אישית על הבחירות שלהם לא להתחסן. זה אפילו יותר מורכב כשזה מתחת לבית שלי והילדים שלי חשופים לזה. יש הפגנות של אנשים שמקללים ועושים חיבורים למלחמת העולם השנייה. דברים נוראיים. זה קורה ברמה יומיומית. היו איומים עד למצב של לתת לי כפתור מצוקה”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות