עמית סגל על ההקלטות המביכות: מי האיש שהקליט את איילת שקד?

בהקלטות שפורסמו בחדשות 12 עולבת שקד ביאיר לפיד ובני גנץ • הפרשן עמית סגל: "שקד פורסת בהרחבה את מארג היחסים בממשלה" • "הסיפור הוא הטענה החמורה שלפיד אכן עושה פיגועים מדיניים לישראל כל שבוע ('כבר שלוש פעמים'), אבל 'אף אחד לא יודע מזה'"
חרדים 10
כ"ב חשון התשפ"ב / 28.10.2021 11:33

לאחר זמן מה בו נדמה היה כי שרת הפנים איילת שקד לא מרוצה קמעה מהרכב הממשלה, בהקלטות שנחשפו אמש (רביעי) בחדשות 12, היא ביקרה בחריפות את שר החוץ יאיר לפיד, ואף טענה: “אדם שטחי, וכל שבוע עושה פיגוע ונפתלי מחלץ”.

הפרשן הפוליטי עמית סגל סיפר לרדיו 103FM: “איילת שקד חושבת שהיא יודעת מי הקליט אותה. היא כל הזמן מנסה לשכנע אנשי ימין בטיב הממשלה. שקד פורסת בהרחבה את מארג היחסים בממשלה”.

מבהיל: 75% מהנפטרים מנגיף הקורונה עד גיל 60 לא היו מחוסנים

מעסיקים יכולים לקבל תמריץ כספי של עד 22,250 ש”ח. איך? כנסו

הוא הוסיף: ”עם כל הכבוד לעלבונות שאיילת שקד מטיחה בלפיד וגנץ, את זה שיפתרו בגיבושון. הסיפור הוא הטענה החמורה שלפיד אכן עושה פיגועים מדיניים לישראל כל שבוע (‘כבר שלוש פעמים’), אבל ‘אף אחד לא יודע מזה’. המינימום המתחייב הוא לפרסם לציבור במה מדובר”.

בהקלטות שפורסמו בחדשות 12 אמרה שרת הפנים שקד: “לפיד אדם שטחי – כל שבוע עושה פיגוע ונפתלי מחלץ, ואף אחד לא יודע”.

על שר הביטחון בני גנץ אמרה שקד: “גנץ יפרק את העסק. הוא בכלל לא ראש ממשלה. יותר גרוע מלפיד. עוד יותר גרוע, אני לא יודעת”.

שקד טענה כי שר החוץ לפיד עושה פיגועים מדיניים, כלשונה. “הוא עשה את זה איזה שלוש פעמים – מול הירדנים, מול האמריקנים, ומול… ונפתלי חילץ. חד משמעית”.

על הרוטציה של בנט ולפיד בראשות הממשלה, שרת הפנים לא אופטימית במיוחד: “על זה אין לי תשובה. לא יודעת מה יהיה. נחכה עוד שנתיים ונראה. זה תלוי אם יש משבר, אין משבר. נראה”.

לשכת לפיד מסרה בתגובה להקלטות שקד: “דיברו, יישרו הדורים, לפיד אמר, ‘אנשים מתרגזים לפעמים, לא צריך לעשות עניין מכל שטות”.

מטעמה של שקד נמסר: ”הדברים נאמרו בשיחה סגורה בשעת כעס בעידנא דריתחא לאחר שפורסמו תדרוכים נגד השרה. השרה שקד מצרה על הדברים ומצטערת אם פגעו”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות