סרטון הח”כ מעורר סערה: ‘כשר בהשגחת הרבנית יוליה מלינובסקי’

יו"ר הועדה לשירותי דת, ח"כ יוליה מלינובסקי, חושפת את כוונתה האמיתית על 'רפורמת הכשרות': בסרטון טיקטוק שפרסמה היא מסמנת על כשרויות הבד"צים בעיוות פרצוף מזלזל - ועל "בד"צ יוליה מלינובסקי" מצביעה לחיוב • הרב עמיחי אליהו: "אומרת מה שכהנא מנסה להסתיר"
חרדים 10
כ' חשון התשפ"ב / 26.10.2021 10:40

יו”ר הועדה לשירותי דת, חברת הכנסת יוליה מלינובסקי מישראל ביתנו, עוררה הבוקר (שלישי) סערה כשפרסמה ב’טיקטוק’ סרטון בו היא מצביעה על כשרויות של בד”צים חרדיים ושוללת אותן בעיוות פרצוף – ולאחר מכן מצביעה על ‘הכשר הרבנית יוליה מלינובסקי’ ומביעה תמיכה ברפורמת הכשרות ופתיחת הענף לתחרות.

מעסיקים יכולים לקבל תמריץ כספי של עד 22,250 ש”ח. איך? כנסו

לציית ל’דעת תורה’: היכן אפשר להתחסן ללא צורך בקביעת תור?

הרב עמיחי אליהו, יו”ר איגוד רבני קהילות הגיב לסרטון: “מלינובסקי אומרת את מה שהשר מתן כהנא מנסה להסתיר. זוהי לא רפורמה בכשרות אלא רפורמה בזהותה היהודית של המדינה”.

הוא הוסיף: “בחסות בלוריתו המתנפנפת והשימוש היחצ”ני הזול בעברו הצבאי, משקר כהנא לכולנו ורומס את מערך הכשרות של מדינת ישראל. אני מתקשה להבין מדוע כהנא מתעקש להיות האדיוט השימושי של גלעד קריב, מרב מיכאלי ואביגדור ליברמן”.

יו”ר מפלגת נעם ח”כ אבי מעוז: “לעם ישראל מגיעה מדינה יהודית. לצערנו הבוקר ירדה המסכה מעוד מהלך של ממשלת כל אזרחיה. לרב הראשי לישראל החדשה הרב מתן כהנא מצטרף היום בד”צ מלינובסקי.

“הרפורמה בכשרות מטרתה למחוק את הרבנות, ולמחוק את הכשרות בישראל. אני קורא קריאה אחרונה לשר כהנא, לאורבך, ולמי שאולי עוד חשובה לו הזהות היהודית של המדינה, אל תהיו חתומים על המהלך הנורא הזה, מחיקת הכשרות בישראל תיזכר לדורות, וכך התמיכה שלכם בה. עצרו את זה היום”.

מנכ”ל מפלגת הציונות הדתית, יהודה ולד: “כולם יודעים שזו רפורמת הכשרות של ליברמן. בדיוני הוועדה עלו מספר תיקונים טובים שהוצעו ואף קיבלו הסכמה מאנשי משרד הדתות, אבל בסוף ליברמן לא אישר אותם. אז זה יעלה לכולנו יותר כסף, זה יפגע בכשרות הממלכתית, יחליש את הרבנות הראשית, זה נגד רוב רבני ישראל. אבל הי, העיקר שליברמן מרוצה”.

איש התקשורת אריה ארליך הגיב בטוויטר: “רבני ישראל זועקים, יוליה מלינובסקי מבסוטה ומתן כהנא בתפקיד הגוי של שבת. וזה אומר הכל רבותיי.”

העיתונאי עקיבא נוביק מ’כאן חדשות’: “שבועות ארוכים נאבק שר הדתות כהנא להסביר שרפורמת הכשרות לא תפגע באיכות הכשרות בישראל, ואז זה מגיע.”

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות