נתניהו כתב ומחק: “להעמיד את בנט כמו דחליל בגינה ציבורית”

ראש הממשלה לשעבר פרסם הודעה בחשבון הטלגרם שלו - ומחק אותה כעבור מספר שניות: "דחליל כמו בנט צריך להעמיד בגינה ציבורית ולקשור לו שלט 'אני הנוכל מס' 1 במדינה'" • בשיחת 'ספייס' בטוויטר, בה השתתפו אלפים: "אין לי ספק שאם נגיע לבחירות נשיג את ה-61 בנקל"
אריה ריבקינד
כ' חשון התשפ"ב / 25.10.2021 23:36

ראש הממשלה לשעבר בנימין נתניהו פרסם הודעה בחשבון הטלגרם שלו – ומחק אותה כעבור מספר שניות.

מעסיקים יכולים לקבל תמריץ כספי של עד 22,250 ש”ח. איך? כנסו

לציית ל’דעת תורה’: היכן אפשר להתחסן ללא צורך בקביעת תור?

בחשבון נכתב: “דחליל כמו בנט צריך להעמיד בגינה ציבורית ולקשור לו שלט ‘אני הנוכל מס’ 1 במדינה'”.

כעבור שניות אחדות ההודעה נמחקה, אולם היה גולש שהצליח לבצע ‘צילום מסך’ אותו הפיץ ברשתות החברתיות.

מוקדם יותר, קיים נתניהו לראשונה שיחת ‘ספייס’ בטוויטר, בה השתתפו אלפים,  והשיב לשאלות בשידור חי.

נתניהו אמר: “אנחנו רוצים בחירות עכשיו. אין לי ספק שאם נגיע לבחירות נשיג את ה-61 בנקל. עוצמת ההתנגדות לממשלת ההונאה היא אדירה. התגובות של הציבור הן עצומות. בנט ושקד כל הזמן מדברים ימין והולכים עם השמאל, וסער לא עובר את אחוז החסימה. אם נגיע לבחירות אין לי ספק שננצח בענק. עוצמת התמיכה היום בליכוד היא הגדולה ביותר שאני זוכר”.

הוא הוסיף: “המטרה היא להפיל את הממשלה המסוכנת הזאת שבעצם תלויה ומקיימת את רצונה של התנועה האסלאמית”.

“זו לא ממשלת ערבים, ערבים מצביעים גם לליכוד, זו ממשלת חמאס, זו ממשלת ג’יהאד איסלאמי, בן גוריון לא עשה את זה, רבין לא עשה את זה, אף אחד לא עשה את זה בישראל, רק בנט עשה את זה” .

נתניהו הדגיש: “מס עבאס זה מס חמאס. לוקחים את כל הכסף ולא נשאר לחיילים ולמתמחים. אין לי בעיה לעזור לציבור הערבי, אבל אנחנו עשינו את זה בצורה אחראית ולא שלשלנו לכיסם אשל אנשי התנועה האסלאמית.

“זו הממשלה הראשונה בתולדות ישראל שהכניסה את התנועה האסלאמית לקואליציה. אם יירו חלילה על מרפסות בשדרות על ידי החמאס הממשלה תיפול. אם יגיבו לרצח החייל שמואלי ז”ל הממשלה תיפול.

“בתחבולות תעשה לך הפלה וגם בדרכים אחרות. אם התקציב לא עובד הממשלה נופלת. אנחנו עובדים על הכל”, אמר נתניהו.

נפתלי בנט השתתף היום בישיבת סיעת  ‘ימינה’. הוא ביקש לחזק את חברי הכנסת אל מול הביקורת הקשה שהם סופגים.

“אני רוצה לומר לכם משהו מהלב. אנחנו מתחילת הדרך תחת קמפיין פייק בעוצמות קשות ביותר. האופזציה מעלה הצעות חוק פופוליסטיות, כל הדברים שהם הזניחו ופחדו לטפל בהם משך שנים”, פתח בנט. “אני מבין כמה זה קשה ומאתגר ברמה הרגשית והאישית, אבל אני מבקש מכם להתבונן במציאות, להרים את הראש מהטוויטר”.

בנט, שרימה את הציבור,  אמר כי הקמת הממשלה היתה המעשה הנכון ביותר. “אנחנו לא צריכים להתנצל בפני אף אחד על שום דבר. היינו מגיעים לעוד בחירות חמישיות ושישיות והקרע בעם והשיתוק המוחלט היה נמשך. הצלנו את מדינת ישראל. אנחנו צריכים להיגמל מהנסיון להצטדק. זה לא יעזור. אנחנו צריכים להתמקד רק בעשיה שלנו”.

הוא הוסיף: “אני לא מתנצל כי אין לי על מה. לא שיניתי את הערכים שלי. אף אחד מאיתנו לא עשה זאת. מה הפשע שלנו? שהורדנו מחירים למען הציבור? שאנחנו נלחמים בפשיעה הערבית והקצנו לצורך זה 2.5 מילארד ש״ח? שאנחנו מורידים מחירים של עגלות, של בקבוקים, של מילקי?”, היתמם בנט.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות