נס בירושלים: אוטובוס איבד שליטה – ופצע קל נערה חרדית • צפו

נהג אוטובוס קו 402 איבד שליטה בצומת רחוב ירמיהו בירושלים, התנגש בבטונדה - ופגע בנערה חרדית בת 16 • פונתה למרכז הרפואי הדסה הר הצופים במצב קל, עם חבלות בראש ובגב • עוד נס: מטרים בודדים מזירת התאונה עמדו שלוש נערות שניצלו מפגיעת האוטובוס • הדסה: מצבה קל
חיים טוויל
י"ט חשון התשפ"ב / 25.10.2021 16:45

נס בירושלים: צעירה חרדית בת 16 נפצעה אחר הצהרים (שני) באורח קל מפגיעת אוטובוס של קו 402 שאיבד שליטה ברחוב ירמיהו פינת ברנדייס בירושלים.

מעסיקים יכולים לקבל תמריץ כספי של עד 22,250 ש”ח. איך? כנסו

לציית ל’דעת תורה’: היכן אפשר להתחסן ללא צורך בקביעת תור?

מבית החולים הדסה הר הצופים נמסר: אל יחידת הטראומה בהדסה הר הצופים פונתה על ידי מד״א נערה בת 16 לאחר פגיעה מאוטובוס. היא נמצאת בהכרה מלאה
ומצבה קל.

לחרדים 10 נודע, כי כל בדיקות ה-CT היו תקינות, גם האולטרה סאונד היה תקין. “בדקו אותה מכף רגל ועד ראש 3 פעמים, נס”.

קודם לכן דווחו מאיחוד הצלה ומד”א כי מצבה קשה.

רמי דוויב, חובש מיחידת האופניים של איחוד הצלה: “מדובר בהולכת רגל שלדברי עוברי נפגעה מאוטובוס שלאחר מכן התנגש בבטונדה. בסיוע חובשים נוספים של איחוד הצלה הענקנו לה סיוע ראשוני בזירת האירוע”.

נועם עמר, חובש מיחידת האופנועים של איחוד הצלה: “לאחר הסיוע הראשוני שהענקנו לה בזירה היא פונתה למרכז הרפואי הדסה הר הצופים כשבשלב זה מצבה מוגדר קשה”.

ממד”א נמסר כי התקבל דיווח על אוטובוס שהתנגש בבטונדה ולאחר מכן פגע בהולכת רגל ברחוב לואיס ברנדייס בירושלים. חובשים ופראמדיקים של מד”א העניקו  טיפול רפואי ופינו לבי”ח הדסה הר הצופים נערה בת 18 במצב קשה עם חבלות בראש ובגב.

חובש רפואת חירום רכוב על אופנוע מד”א, ישראל ולס, סיפר: “מדובר בתאונה קשה מאוד של אוטובוס שהתנגש בבטונדה והולכת רגל שהייתה בסמוך שנפגעה ממנו. הייתה המולה גדולה וראינו את הנערה שוכבת מעורפלת הכרה ועם חבלות קשות בגופה.

צילום: איחוד הצלה

“מיד הענקנו לה טיפול רפואי מתקדם ומציל חיים בשטח, הכנסנו אותה במהירות לניידת טיפול נמרץ ופינינו אותה לבית החולים תוך המשך טיפול כשמצבה קשה.”

עדי ראיה מספרים כי מטרים בודדים מזירת התאונה עמדו שלוש הולכות רגל שניצלו מפגיעת האוטובוס.

מהמשטרה נמסר: בוחני תאונות הדרכים של משטרת ישראל החלו בחקירת נסיבות תאונת דרכים שארעה בצומת הרחובות מנחת יצחק – בר אילן בירושלים.
בעקבות התאונה נפגעה הולכת רגל בת 16 מאוטובוס.

כוחות משטרה במקום, והמקטע שבו התרחשה התאונה נחסם לתנועת כלי רכב.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות