נתניהו לעג: “איילת המתייסרת שתמיד מתמסרת. איזו הצגה” • צפו

ראש הממשלה לשעבר תקף את בנט ושקד: "ראינו אתמול את הבליץ הכאילו היסטרי של איילת שקד. איזו הצגה" • עקץ את התקשורת שדיווחה על טריז בינו לאוחנה: ‏"רגע, מה עם החתול? איפה החתול השחור?"  סיפר: "הייתי כעת במספרה. לא זוכר הסתערות כזו עלי"
אריה ריבקינד
י"ט חשון התשפ"ב / 25.10.2021 15:50

ראש האופוזיציה, ח”כ בנימין נתניהו, תקף אחר הצהרים את הממשלה בישיבת סיעת הליכוד בכנסת.

מעסיקים יכולים לקבל תמריץ כספי של עד 22,250 ש”ח. איך? כנסו

לציית ל’דעת תורה’: היכן אפשר להתחסן ללא צורך בקביעת תור?

“אני חוזר עכשיו מהמספרה. הסתפרתי”, סיפר נתניהו לח”כים. “לא זוכר הסתערות כזו עלי – ואני שנים הייתי בתפקיד. אנשים דחפו, אנשים בכו, אנשים התחננו שנחזור. זה גם הרצון שנחזור וגם המועקה מהממשלה שנשענת על התנועה האיסלאמית”.

נתניהו תקף: “בנט מעביר סכומי עתק לתנועה האיסלאמית כדי לשמור על הישרדותו הפוליטית. לא סתם רע״מ קראו לתוכנית הזו ‘נאהדה’, שם שהוא מותג עולמי של האחים המוסלמים. לזה יש כסף, לא לחיילים, לא לרופאים ולא להורדת מיסים.

“בנט עושה הכול כדי להישאר ראש ממשלה ייצוגי, על מנת לאפשר עוד שנתיים ללפיד להיכנס לכס ראש הממשלה”.

הוא הוסיף: “ראינו אתמול את הבליץ הכאילו היסטרי של איילת שקד. איזו הצגה. איילת המתייסרת שתמיד מתמסרת בסוף לשמאל. הם חושבים שהם יכולים להמשיך לדבר ימין וללכת עם השמאל, זה לא עובד על אף אחד. זה לא עובד על הבוחרים שלהם ואפילו לא עובד על חלק מהאנשים בסיעה שלהם”.

לאחר שנשא את דבריו – עקץ ראש הממשלה לשעבר את התקשורת שדיווחה על טריז בינו לאמיר אוחנה, שישב לצידו: ‏”רגע, מה עם החתול? איפה החתול השחור?”

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    התבטאות מחליאה
    26/10/2021 15:06
    דויד
  1. של הטובל ושרץ בידו