ימינה הכריזה על מטה מוניציפאלי משותף עם ‘הבית’ – וחטפה הכחשה

במפלגת ימינה, המדשדשת בסקרים, הכריזו על מינוי נציגים מוניציפאליים יחד עם חגית משה והבית היהודי • אלא ששם הכחישו: "לא קיים שום שיח על העמדת מועמדים משותפים, הפרסום שהוציאו אנשי ימינה אינו נכון"
אריה ריבקינד
י"ט חשון התשפ"ב / 25.10.2021 11:07

שנתיים לבחירות: מפלגת ימינה הודיעה הבוקר (שני) על הקמת מטה מוניציפאלי, בראשו תעמוד שרת הפנים איילת שקד.

מעסיקים יכולים לקבל תמריץ כספי של עד 22,250 ש”ח. איך? כנסו

לציית ל’דעת תורה’: היכן אפשר להתחסן ללא צורך בקביעת תור?

בצוות המטה יהיו שותפים שר הדתות מתן כהנא, יו״ר הקואליציה ח״כ עידית סילמן, יו״ר סיעת ימינה ח״כ ניר אורבך ומנכ״לית המפלגה סטלה ויינשטיין.

בימינה – המתנהלת ללא ‘בייס’ –  אמרו, כי כחלק מתכנית העבודה לבניית השטח של ימינה, תמנה המפלגה נציגים ונציגות מוניציפאליים בכל הערים והמועצות, ביחד עם יו”ר מפלגת הבית היהודי חגית משה והפורום המוניצפאלי של הבית היהודי.

“מטרת ההערכות המוקדמת של המפלגה היא להריץ ראשי ערים במספר מקומות מרכזיים, לצד עשרות חברי וחברות מועצה בבחירות המקומיות ב-2023, בכל רחבי הארץ”, נאמר בהודעת המפלגה.

אלא שבמפלגת הבית היהודי לא ידעו בכלל על הכוונה למנות נציגים מוניציפאליים יחד עם ימינה, ופרסמו הודעה כי המפלגה תתמודד באופן עצמאי בבחירות המקומיות.

“מפלגת הבית היהודי נערכת להעמיד מועמדים מטעמה באופן עצמאי בבחירות לרשויות המקומיות”, נמסר מהבית היהודי. ”כנהוג בזירה המקומית במידת הצורך ייבחנו שיתופי פעולה עם מועמדים מכל מפלגות המחנה הלאומי וזאת באופן פרטני לאופי היישוב”.

בבית היהודי הוסיפו: ”נכון להיום, בין מפלגת הבית היהודי למפלגת ימינה לא קיים שום שיח על העמדת מועמדים משותפים לזירה המוניציפלית ועל כן הפרסום שהוציאו אנשי ימינה אינו נכון”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות