הנקמה של אלקין בחרדים? אישר יחידת דיור בודדת בביתר עילית

השר זאב אלקין אישר לשיווק מיידי 1350 יחידות דיור ביו"ש - והרגיז את החרדים והשמאל • אריה ארליך: "אחרי הצחוקים על ההטרלה של אלקין - צריך לומר: שר שמנהל מסע נקמה אישי נגד ציבור כי נעלב, לא ראוי לתפקידו אפילו רגע אחד. ביזיון" • 'שלום עכשיו': "ממשלת ימין על סטרואידים"
אריה ריבקינד
י"ח חשון התשפ"ב / 24.10.2021 18:03

בהנחיית שר הבינוי והשיכון זאב אלקין – רשות מקרקעי ישראל פרסמה מכרז לשיווק 1,355 יחידות דיור בישובים ביהודה ושומרון, אחרי חודשים של הקפאת התכנון והבנייה.

מעסיקים יכולים לקבל תמריץ כספי של עד 22,250 ש”ח. איך? כנסו

לציית ל’דעת תורה’: היכן אפשר להתחסן ללא צורך בקביעת תור?

שר הבינוי והשיכון אלקין אמר: “כפי שהבטחנו, אנחנו גם מקיימים. חיזוק והרחבת ההתישבות היהודית ביהודה ושומרון הינו דבר הכרחי וחשוב מאוד בחזון המפעל הציוני. אחרי תקופה ארוכה של קיפאון בבנייה ביהודה ושומרון, אני מברך על שיווקים של כ-1,000 יחידות דיור. אמשיך ואחזק את ההתיישבות היהודית ביהודה ושומרון”.

איש התקשורת אריה ארליך: “נמשך מסע הנקמה של זאב אלקין בציבור החרדי? לפי הודעה שיצאה ממשרד השיכון, אושרה בנייתה של יחידת דיור אחת (חוזר שנית: יחידה אחת!) בעיר ביתר עילית.

“נחמה פורתא: בביתר עילית דירה אחת שווה 7 יחידות דיור אחרי פיצולים ותוספות”.

ארליך הוסיף: “אז אחרי הדאחקות והצחוקים על ההטרלה של אלקין באישור יחידת דיור בודדת בביתר עילית, צריך לומר: שר שמנהל מסע נקמה אישי נגד ציבור – לא נגד פוליטיקאים, נגד ציבור, נגד אנשים, נפשות ומשפחות, כי הוא נעלב שלא תמכו בו לראשות העיר ירושלים – לא ראוי לתפקידו אפילו רגע אחד. עוד ביזיון לאוסף”.

ברשימה המשותפת ובמרצ זועמים על החלטת בנט ואלקין לאשר לשיווק עוד כ-1300 יחידות דיור ביהודה ושומרון, ובנוסף ל-3000 יחידות דיור שיאושרו לבנייה ביום רביעי קרוב.

ח”כ מוסי רז ממרצ אמר: ”אלקין הודיע על שיווק של יותר מ-1300 יחידות דיור בהתנחלויות בשטחים הכבושים. ממשלת ימינה לא סופרת את מרצ – 10 מעלות ימינה מהממשלה הקודמת. הבנייה בהתנחלויות שמחוץ לישראל פוגעת בישראל”.

ח”כ מיכל רוזין ממרצ: “הממשלה הנוכחית הסכימה על סטטוס קוו בכל מה שקשור לסכסוך הישראלי-פלסטיני. בנייה בהתנחלויות והכרזה על ארגוני זכויות אדם כארגוני טרור, הם צעדים חד צדדיים שחותרים תחת הבסיס עליה הוקמה ממשלת השינוי”.

בארגון השמאל ‘שלום עכשיו’ אמרו: “שוב הוכח שזו לא ממשלת שינוי, אלא ממשלת ימין על סטרואידים. ההתחייבות לסטטוס קוו מדיני התגלתה כמכבסת מילים בדרך להמשך מדיניות הסיפוח של נתניהו.

“מצער לראות איך בזמן שבימין חוגגים עוד צעד שמקדם מדינה דו לאומית, תומכי שתי המדינות בתוך הממשלה שותקים. על העבודה ומרצ להתעורר ולדרוש לעצור מיד את השתוללות הבנייה בהתנחלויות שפוגעת בסיכוי לפתרון מדיני עתידי”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות