‘עד כמה בנט חלש?’ עידית סילמן בחנה אפשרות שיבוץ ביש עתיד 

לפי דיווח בגלי צה"ל, יו"ר הקואליציה כבר דנה ברעיון עם מקורביה וגיששה אצל גורמים במפלגה של יאיר לפיד • תגובת סילמן: "אין טעם להגיב לספקולציות מיותרות" • ח"כ יריב לוין: "סילמן יודעת היטב שמצביעי ימינה המרומים מזמן נטשו. אז מה עושים? מחפשים בית פוליטי חדש בשמאל"
אריה ריבקינד
י"ח חשון התשפ"ב / 24.10.2021 11:20

בקואליציה יש מי שמסתכלים כבר על היום שאחרי ממשלת בנט-לפיד-עבאס?

מעסיקים יכולים לקבל תמריץ כספי של עד 22,250 ש”ח. איך? כנסו

לציית ל’דעת תורה’: היכן אפשר להתחסן ללא צורך בקביעת תור?

לפי דיווח בגלי צה”ל, יו”ר הקואליציה ח”כ עידית סילמן בוחנת אפשרות לקבל שיבוץ במפלגת ‘יש עתיד’ בבחירות הבאות.

בגלי צה”ל דווח כי סילמן כבר דנה ברעיון עם מקורביה וגיששה אצל גורמים במפלגה של יאיר לפיד.

מלשכתה של סילמן נמסר בתגובה: “אין טעם להגיב לספקולציות מיותרות, בוודאי לא לכאלה שמתעסקות ביום שאחרי הכנסת הזו – בעוד ארבע שנים. ח״כ סילמן ממשיכה לעסוק רק בבריאות ובעשייה למען אזרחי ישראל. ניבחן במעשים. בריאות לכולם”.

חבר הכנסת אלי כהן הגיב: “עד כמה בנט חלש? חברת המפלגה שלו אפילו לא טורחת להכחיש שהיא מחפשת בית אחר. הוא לא ראש ממשלה, הוא בקושי ראש מפלגה”.

במשך, בכניסה לישיבת הממשלה, אמרה סילמן: “אני ממש לא בדרך ליש עתיד. לא מקיימת מגעים עם אף אחד, נמצאת בימינה ותומכת בראש הממשלה. יש לנו ארבע שנים קדימה לעבוד קשה, נבחן במעשים”.

ח”כ יריב לוין, מרכז סיעות האופוזיציה, הגיב: “ח״כ עידית סילמן יודעת היטב שמצביעי ימינה המרומים מזמן נטשו. אז מה עושים? מחפשים בית פוליטי חדש. ואיפה? ביש עתיד של יאיר לפיד. אצל השמאל.

“ומה עושה לפיד? כמובן נותן הרגשה שזה יקרה, אבל לא סוגר כלום. בינתיים האצבע של ח״כ סילמן במליאה מובטחת עבורו.

“כך בדיוק קורה כאשר לוקחים קולות ימין ומעבירים לשמאל. הזמן עובר. עוד ועוד קווים אדומים נחצים. כך זה אצל ח״כ סילמן, כך זה אצל השרה איילת שקד. שתיהן נשארות בלי כבוד עצמי. שתיהן מאבדות את עתידן הפוליטי”.

 

 

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    אין להגיב כי
    24/10/2021 12:23
    חנן
  1. יש עתיד יודעת שהיא תביא אולי רק של פתקים בקלפי…