השליח בסוצ’י אירח בשבת את בנט והפמליה: מעריץ את חב”ד בלי גבול

שליח חב"ד בסוצי דאג לאירוח של בנט וחברי הפמליה בשבת בבית המלון בנט נשא דבר תורה בקידוש - ופרגן לחב"ד • "רוצה להודות לחב"ד, ארגון יהודי שאין שני לו בעולם, על קבלת הפנים החמה, ועל מסירותם ועבודת הקודש שהם עושים כאן"
נתן פרל
י"ח חשון התשפ"ב / 23.10.2021 22:18

נפתלי בנט, שנותר בשבת בסוצ’י שברוסיה בשל התארכות פגישתו עם נשיא פוטין, זכה לאירוח של הקהילה היהודית בעיר, בראשותו של שליח חב”ד הרב שלום לאזאר, שדאג לתפילות השבת ולאוכל כשר עבור חברי המשלחת הישראלית.

מעסיקים יכולים לקבל תמריץ כספי של עד 22,250 ש”ח. איך? כנסו

לציית ל’דעת תורה’: היכן אפשר להתחסן ללא צורך בקביעת תור?

הקהילה היהודית התארגנה לקראת הביקור עם כל צרכי השבת – כולל ספר תורה, סידורים וטליתות, מזון בשפע רב לסעודות השבת לפמליית ראש הממשלה.

סעודת השבת של המשלחת התקיימה בבית המלון, בהשתתפות בנט

לפני הקידוש הודה בנט לכל המשלחת על המאמץ והכוחות שכל אחד ואחת השקיע למה שכינה “הצלחת המפגש”, ושיתף כי הפגישה עם הנשיא פוטין הייתה חמה ולבבית.

בנט אמר בדבריו מתוך פרשת השבוע – ואמר: “מה שאני לומד מאברהם אבינו ועקידת יצחק, שאמונה וביטחון זו לא פוליסת ביטוח עם הקב”ה, שתמיד הכל מובן, אלא כשמישהו מאמין, ייתכן שיהיו קשיים, יהיו נפילות, אך אמונה בהשם היא לעשות הכל, את המקסימום שאנחנו יכולים לעשות, ולהאמין שהשאר בידיו והוא כבר יסדר הכל בדיוק כפי שצריך להיות”.

בהמשך הודה לשלוחי חב”ד שאירחו אותו: “אני רוצה להודות לחב”ד, ארגון יהודי שאין שני לו בעולם, על קבלת הפנים החמה, ועל מסירותם ועבודת הקודש שהם עושים כאן ברוסיה, ובכל פינה בעולם”.

לאחר שהרב שלום לאזאר קידש והתיישבו לסעודה, הוא נשא דברי תורה על פרשת השבוע וחשיבות מצות הכנסת אורחים והוסיף: “אני רוצה להודות לראש הממשלה ולכל המשלחת על הזכות הגדולה לארח אתכם כאן בסוצ’י בשבת מיוחדת זו.

“הרבי מליובאוויטש מסביר את החשיבות הגדולה שיש ללוות את האורח. בהשגחה פרטית נשארתם כאן לשבת, וזיכתם אותנו לא רק לקבל את פניכם, אלא גם ללוות אתכם כראוי; אני רוצה להודות לכם על קידוש שם ה’ שעשיתם כאן בעיר, והחיזוק שזה נתן לקהילה שלנו ולכל יהודי רוסיה”.

בשיחה פרטית לאחר מכן, בנט אמר לרב: “הנשיא סיפר לי על היחסים הטובים שיש כאן עם הקהילה היהודית. אני רוצה שכל שליחי חב”ד ידעו – אני מעריץ אתכם בלי גבול, אוהב אתכם, חזקו ואמצו, ותמשיכו לעשות חיל”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    חנופה מבישה!
    23/10/2021 22:54
    א.
  1. מעורר תימהון וזעם היחס החם, הלקקני והמחניף של שליחי חבד לבנט.הרי הוא פועל בניגוד חמור לאמונתו ולהוראותיו של הרבי מלובביץ ושל היהדות האותנטית בכללותה..בנט הוליך שולל את בוחריו ואת המחנה האמוני בישראל וחבר לעוכרי עמינו מבית ומחוץ מכל בחינה.מוביל את ישראל
    היהודית להיותה מדינת כל אזרחיה עם אוריננטציה ברורה להתבוללות קולקטיבית ולהשתלטות הרפורמים עליה.נכנע למדיניות המופקרת של השמאל המתבולל והערבים ומביא אותנו לאבדון בטחוני וקיומי.היאך רבני חבד מחבקים אותו בחום ולא מוחים בפניו על דרכו.בנט הערמומי והצבוע מנסה נואשות להחניף לחבד בתקווה שכך יגייס קהל אוהד שיבחר בו.חבד לא צריכה ליפול ברשת הכזב שלו.