סקר בליכוד מתסיס הח”כים: מי סומן כיורש של נתניהו?

בסקר גדול שנערך בקרב רבבות מתפקדי ליכוד, מתמקם השר לשעבר אמיר אוחנה מיד אחרי ראש המוסד לשעבר יוסי כהן • אוחנה: "לא הצטערתי לראות את התוצאות של הסקר, חייב להודות, אבל הסקר האמיתי זה הפריימריס" • ומי השמות המפתיעים שדורגו בעשירייה הראשונה בסקר?
יוני גרין
י"ז חשון התשפ"ב / 23.10.2021 20:22

סקר פנימי שנערך במפלגת הליכוד בדק את פופולריות החברים ברשימה במקרה של בחירות לראשות התנועה מעורר מתיחות רבה במפלגה. כך פורסם בחדשות 12.

מעסיקים יכולים לקבל תמריץ כספי של עד 22,250 ש”ח. איך? כנסו

לציית ל’דעת תורה’: היכן אפשר להתחסן ללא צורך בקביעת תור?

במקום הראשון דורג ראש המוסד לשעבר יוסי כהן, שמוזכר כמועמד פוטנציאלי לראשות הליכוד – ואחריו, במקום השני, מוקם אמיר אוחנה. במקומות השלישי, הרביעי והחמישי: הח”כים אמסלם, לוין ודיסטל-אטבריאן.

במקום השישי נמצא אבי דיכטר, בשביעי ניר ברקת, בשמיני אלי כהן ובתשיעי יואב גלנט. את מקומות 10, 11 ו-12 תופסים גל הירש, יעקב ברדוגו וגלעד ארדן.

ח”כ דיסטל-אטבריאן אף אמרה בשיחות סגורות בימים האחרונים כי היתה רוצה לראות את נתניהו ממשיך בתפקידו כמה שיותר זמן, אבל אחריו היא חושבת שאמיר אוחנה הוא המתאים ביותר בעתיד.

חבר הכנסת דוד ביטן אמר בתכנית ‘פגוש את העיתונות’ בחדשות 12:  “אין סקר כזה. זה סקר בלוף”.

בימים האחרונים דווח במספר כלי תקשורת על מתיחות לכאורה שקיימת בין יו”ר הליכוד בנימין נתניהו לבין מי שנחשב לאחד ממקורביו, השר לשעבר אמיר אוחנה – מתיחות שפרצה ביניהם לכאורה בגלל שאוחנה לא תקף מספיק את ח”כ יולי אדלשטיין, אחרי שהודיע שיתמודד מול נתניהו על הנהגת הליכוד.

אלא שאותה מתיחות לכאורה בין נתניהו לאוחנה היא ככל הנראה לא יותר מ”ניסיון חיסול” של אוחנה בתוך הליכוד – זאת בעקבות הדירוג המחמיא שלו בסקר.

ח״כ אמיר אוחנה אמר ב’פגוש את העיתונות’ על הדיווח כי עבר ‘חתול שחור’ בינו לבין נתניהו: “לא מיני ולא מקצתי. לא חתול, לא עכבר ולא משהו דומה. הקשר שלי עם נתניהו נשאר מצוין. אם יהיו בחירות אתמוך בנתניהו כי הוא המתאים ביותר בעיניי״.

על הסקר הפנימי שהראה כי הוא ממוצב אחרי יוסי כהן: “לא הצטערתי לראות את התוצאות של הסקר, חייב להודות, אבל הסקר האמיתי זה הפריימריס”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות