סוגרים על כנופיית ‘שובו בנים’? עוד 2 עצורים בפרשת הרצח וההיעדרות

שני תושבי ירושלים ופתח תקווה, בשנות ה-60 לחייהם, נעצרו בחשד למעורבותם במקרי הרצח וההיעדרות שהתרחשו בירושלים לפני יותר מ-30 שנה • המשטרה צפויה לבקש היום את הארכת מעצרה של מי שימשה 'נערת הפיתוי' של כנופיית 'שובו בנים', שנעצרה בראשית השבוע
חיים טוויל
ט"ו חשון התשפ"ב / 21.10.2021 10:02

משטרת ישראל עצרה שני חשודים נוספים, בפרשה שזכתה לכינוי ‘ניקיון כפיים’, בחשד למעורבותם במקרי רצח והיעדרות שהתרחשו באזור ירושלים לפני יותר מ-30 שנה.

מעסיקים יכולים לקבל תמריץ כספי של עד 22,250 ש”ח. איך? כנסו

לציית ל’דעת תורה’: היכן אפשר להתחסן ללא צורך בקביעת תור?

המעצרים בוצעו לאחר  בלשי היחידה המרכזית של מחוז ירושלים פשטו אמש והיום לפנות בוקר על בתי שני חשודים נוספים, בשנות ה-60 לחייהם, תושב ירושלים  ותושב פתח תקוה, בחשד למעורבותם בתיקי הרצח והיעדרות של ניסים שטרית ואברהם אדרי ז”ל – הנחקרים במשטרה.

לאחר מעצרם, השניים הועברו לחקירה ביחידה המרכזית במחוז ירושלים.

בהמשך היום, צפויה המשטרה להביאם בפני בימ״ש.

כמו כן, המשטרה צפויה לבקש היום את הארכת מעצרה של מי שימשה ‘נערת הפיתוי’ של כנופיית ‘שובו בנים’, שנעצרה בראשית השבוע.

ביום שלישי האריך בית בית משפט השלום בירושלים בשישה ימים את מעצרו של אחד החשודים במעורבות ברצח, בנו של שר לשעבר בממשלה – שנעצר בגל מעצרים שביצעה המשטרה באותו בוקר.

החשוד הכחיש את המיוחס לו ושמר על זכות השתיקה.

בדיון אמרה נציגת המשטרה על החשוד: “הוא היה חלק ממעגל של אנשים שביצעו אופרציה לשם הגשמת העבירות. הוא היה חלק מהחבורה״.

מעצרו של חשוד נוסף הוארך גם הוא בשישה  ימים נוספים.

חשוד נוסף, בעלה של מי שהודתה כי שימשה ‘נערת הפיתוי’, שוחרר בסיום חקירה בתנאים מגבילים למעצר בית למשך 5 ימים.

אישתו, שנעצרה בתחילת השבוע, הודתה שאנשי קהילת ‘שובו בנים’ אילצו אותה לפתות את הנער ניסים שטרית להגיע לזירה, וגם הפלילה את החשודים האחרים, שנחקרו כעדים כבר בשעתו.

בית המשפט המחוזי בירושלים חלקית את ערעורה של האשה – וקיצר את מעצרה ב-3 ימים עד חמישי, אולם כאמור, המשטרה תבקש להאריך את מעצרה.

על פי החשד, השלושה מעורבים ברצח והיעלמות של ניסים שטרית ואברהם אדרי ז”ל משנת 1986 ושנת 1990  – כחלק מפעילותם ב’משמרת הצניעות’ של ‘שובו בנים’.

כפי שדווח בחרדים 10, ביום ראשון השבוע המשטרה עצרה שני גברים ואישה שהשתייכו לקהילת ‘שובו בנים’ בירושלים, בחשד למעורבות במקרי הרצח וההיעדרות

גורם המקורב לחקירה אמר אתמול ל’כאן חדשות’: “זה ארגון הפשיעה הכי אכזרי בישראל. היו שמה מעשים נוראים ואכזריות שקשה להעלות על הדעת. זה דברים שאנחנו למדים מהאירוע הזה. במשך שנים המשטרה עובדת על הארגון הזה, נחשפת אליו ואל שיטות הפעולה שלו. ההיררכיה מסועפת ומורכבת”.

 

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות