‘מתרחקים למקום בלי טפטופים’: זו ההחלטה של משפחתו של עידו הי”ד

עידו אביגל הי"ד בן ה-5 נהרג לאחר שרסיסים חדרו את הממ"ד בשדרות במבצע 'שומר החומות' • כעת, 5 חודשים אחרי, משפחתו החליטה לעזוב את העיר - למושב סמוך לקריית מלאכי • "לא כך חשבנו שנעזוב את הבית, היו לנו חלומות משותפים"
חרדים 10
ט"ו חשון התשפ"ב / 20.10.2021 22:34

משפחתו של עידו אביגל הי”ד, הילד בן ה-5 שנהרג מפגיעת רקטה שחדרה את חלון הממ”ד בבית בשדרות, החליטה לעזוב את העיר חמישה חודשים לאחר האסון – למושב ליד קריית מלאכי.

מעסיקים יכולים לקבל תמריץ כספי של עד 22,250 ש”ח. איך? כנסו

לציית ל’דעת תורה’: היכן אפשר להתחסן ללא צורך בקביעת תור?

ביום השני של מבצע ‘שומר החומות’ עידו הי”ד ואימו היו בבית אחותה עדי כשנשמעה האזעקה. הם נכנסו למרחב המוגן, אבל רסיס מרקטה שפגעה בבית השכנים הצליח לחדור דרך החלון הממ”ד. עידו נהרג במקום ואימו שני ובן דודו נפצעו קשה.

בשיחה עם חדשות 13 אמרה שני: “אנחנו מתרחקים למקום אחר בדרום, מקום שאין בו טפטופים. החלטנו שזהו. שדרות בשבילנו זה בית, יש פה משהו טוב שהופך את העזיבה הזו לקשה יותר, אבל העזיבה נובעת מהמקום הביטחוני”.

היא הוסיפה: “חשבנו שנוכל להישאר כאן, אבל היה כאן לפני חודש צבע אדום שתפס את תהל בחוץ ואז כבר הבנו שלהישאר כאן זה לא אפשרי. בסוף אתה מבין שגם במקום הבטוח אתה לא בטוח, אנחנו הבנו את זה בדרך הקשה. באנו לשדרות לפני חמש שנים, ארבעה – ויוצאים שלושה”.

בפוסט שפרסמה בעמוד ‘דודק’ה של אהבה’ שפתחה האם לזכר בנה בפייסבוק – היא כתבה:  “לילה אחרון בשדרות. לא כך חשבנו שנעזוב את הבית. היו לנו חלומות משותפים. חיפשנו יחד בית עם גינה.

“אני זוכרת ששאלת אותי אם ניקח את הצעצועים שלך לבית החדש”, המשיכה האם. “הבטחתי שכל מה שתרצה לקחת יבוא איתנו. היום דודק’ה, הכול בא איתנו. מהדבר הכי קטן שיצא לך בקינדר ושמרת אותו ועד למשחק הכי גדול שלך. תהל אמרה שהיא לא מסכימה לתרום את הדברים שלך. אז הסכמנו שנשמור את הכול למזכרת. בכל זאת, זה הדבר האחרון שנשאר ממך. אבל רק מבחינה פיזית. מבחינה רוחנית אתה חי בתוכנו”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות