בנט הצביע נגד שילוב חרדים – והח”כים צרחו: ‘נוכל, לך!’ • צפו

הצעת החוק של ח"כ משה גפני, שנועדה להרחיב את הייצוג של הציבור החרדי בשוק העבודה - נפלה במליאה על חודו של קול • בנט ולפיד, שתמכו בחוק בכנסת הקודמת, הצביעו הפעם נגד • לשכת גפני: בנט הפר קיזוז והגיע רק כדי להצביע נגד • אחרי שהחוק נפל פרצה במליאה מהומה
אריה ריבקינד
י"ד חשון התשפ"ב / 20.10.2021 16:27

יו”ר יהדות התורה, ח”כ משה גפני, העלה היום (רביעי) במליאת הכנסת את הצעת החוק להרחבת הייצוג ההולם של בני האוכלוסייה החרדית בשוק העבודה.

מעסיקים יכולים לקבל תמריץ כספי של עד 22,250 ש”ח. איך? כנסו

לציית ל’דעת תורה’: היכן אפשר להתחסן ללא צורך בקביעת תור?

“השר חמד עמאר ואחרים בסיעת יש עתיד הצביעו לא מזמן על הצעת החוק הזו בקריאה הטרומית ובקריאה הראשונה”, אמר גפני. “אגלה לכם סוד קטן, לפני שהעליתי את החוק, פניתי במכתב ליו”ר ועדת החוקה וביקשתי ממנו בהתאם לתקנון הכנסת להחיל דין רציפות על החוק – ואז זה היה מגיע לאישור בקריאה שניה ושלישית, אבל הוא בחר להתעלם מהפניה שלי”.

גפני הוסיף: “אני עומד פה בתור הנציג של הציבור החרדי, ומבקש מכם חברי הקואליציה לשלב אותנו בשוק העבודה, תתמכו בחוק החשוב הזה!”

בהמשך עלה גפני שוב לדוכן ואמר: “אני מבין שראש הממשלה ורה”מ החליפי הגיעו במיוחד למליאה כדי לתמוך בהצעת החוק החשובה הזו, אין סיבה אחרת כי הם לא היו פה כל היום, אתם תמכתם בחוק הזה בקדנציה הקודמת תתמכו בזה גם עכשיו.”

אלא שההצעה נדחתה במליאה ברוב של 52 נגד ו-51 בעד.

בעקבות כך פרצה מהומה במליאה, כשחברי האופוזיציה פצחו בצעקות לעבר בנט: “לך”, “בושה”, “תתבייש”, “נוכל”, “לך” – ובנט עזב את המליאה בבושת פנים.

במהלך המהומה, הסדרנים חצצו בגופם בין מיכאל מלכיאלי לניר אורבך במליאה.

בלשכת גפני טוענים כי בנט, שהיה מקוזז עם עאידה תומא סלימאן מהרשימה המשותפת – הגיע במיוחד למליאת הכנסת להצביע נגד הצעת החוק.

צפו במהומה מהמליאה:

 

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות